HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Már megint az a fránya feledékenység...

lény 2008.09.14. 13:06

Most jutott eszembe, hogy még le se írtam, milyen új tanárokat kaptunk!? :D Nem túl sok, összesen 4 tantárgy tanára változott. :)
A magyar tanárt szeretem a legjobban... :D :$ Mármint nem őt magát, hanem az óráit. :D Na, ebből se jövök már ki rendesen... :P
Utána következik az angol tanár, aki a tábla tetejéig felér. És ez nem vicc, tényleg nagyon magas. :) Aminek én kimondottan örülök, mert legalább végre nem én nézek le rá.. Én speciel a válláig érek. :-)
A következő a fizika. Jó, hogy más a tanárunk, mégha mostantól nem is lesznek olyan lazák az órák, mint azelőtt.. Mert így legalább tanulunk is órán, és nemcsak szivatjuk a tanárt. A mostanit amúgysem lehetne, mert kemény fából faragták. :)
És végül, de nem utolsó sorban, a matek. A változatosság kedvéért, most nem pösze a tanárúr, hanem raccsol. pfff Tudom, hihetetlen, és senki sem tökéletes, na de mégis!.. Ez milyen mááár??? 'Végre' megszabadultunk a pöszétől, erre az új sem tud 100%-osan beszélni... Még jó, hogy a magyar tanár nem ilyen. :D

Na de itt a beszámoló vége, mert holnap kemény feladatok, akarom mondani dogák várnak rám... :(

Címkék: dolgaim elfoglalt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr14662765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása