HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Megasztár

lény 2008.10.19. 16:27

Tegnap is néztem, két kapcsolgatás, reklám, meg egyebek között. Én hülye elfelejtettem, hogy Showder Club van a COOL-on, így arról lemaradtam. Szerintem a mostani Megasztár-jelöltek között igenis vannak jók. A két kis 13 éves csajszit már rég hazaküldtem volna, mert szerintem ennyi idősen nem a TV-ben a helyük. Aláírom, hogy van hangjuk, de korai ilyen fiatalon ennyi mindent bevállalni.

Na jó, pár szót a zsűriről. Eddig egyiket sem ismertem igazán. Olyan értelemben, hogy tudtam, ki kicsoda-micsoda, de semmi több. Mostanra sikerült rájönnöm, hogy Friderikusz Sándor egy bunkó. Olyan szinten lealázza az embereket, hogy azok akár fel is adhatják álmaikat miatta. Szerencsére a másik 3 zsűritag talpraesett, így alkalom adtán mindig beszólnak neki, és jelzik, hogy nem kéne túlzásba vinni a parasztkodást. Eszenyi Enikőt nagyon megkedveltem. Úgy viselkedik a versenyzőkkel, mintha az anyjuk lenne. Tőle is kapnak kritikát, de csak építő jellegűt. Segíti a csapatot, és ez nekem nagyon tetszik.
Mester Tamásról különösebb véleményem nem volt eddig. Nem tartottam olyan 'hűdenagy' énekesnek. Meg azok a tollak a fülébe... xD De most kezdem nagyon megkedvelni. Ő is mindig szivatja Fridit. :))

Címkék: tv megasztár dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr74721663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása