HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

LemaradáSOKK

lény 2008.11.09. 16:52

Te jóóó ég!!! 4.-e óta nem írtam!?!?!? Elnézést kérek mindenkitől...
Ennek okát ne kérdezzétek, valószínüleg lefoglalt az Isi. Ami ugyan nem tükröződik 100%-ban a jegyeimen, de ígérem; igyekszem javítani. :) Nos, vannak lemaradásaim, kezdve a múlt heti Megasztártól egészen az ehetiig. :P Hihhetetlen számomra, és még most sem sikerült megemésztenem, hogy az az idióta zsűri azt a vietnam-i kis *********-ot juttatta tovább Karcsi helyett. :( Márcsak azért sem értem, mert Mester Tamásnak volt egy beszólása, miszerint a nézők igazán figyelembe vehetnék azt is szavazáskor, hogy ki az az énekes, aki megállná a helyét egy külföldi világsztár előtt. Kérdem én; ha így gondolja, mi a szarért azt a 10-en akárhány éves kis csajt juttatta tovább???? Tudatában vagyok annak, hogy Karcsi is fiatal, de tűz és víz a két énekes kinézetileg, korilag, hangilag, meg minden szempontból. !!!!!!!! Kicsit, sőt nagyon dühös vagyok, mert valahányszor meghallom a nevüket, mint továbbjutókét, legszívesebben darabokra törnék egy-két tányért.
Hamár Megasztár, akkor nem hagyhatom ki, hogy természetesen azzal a döntéssel sem értek egyet, amit múlt héten hoztak a zsűri tagok. A két énekesnő közül nem Tamarát juttattam volna tovább. Szerintem Sonja-nak jobb hangja van, de azzal nyugtatgatom magam, hogy neki már lesz jövője a zene világában...

Más; Tegnap majdnem összefutottam Vele. Anyuval vásárolni voltunk, és mikor hazafelé tartottunk, Ő épp akkor végzett a melóval, és indult haza, gondolom.. Alig hittem a szememnek, mikor megláttam, és rögtön elkezdtem sürgetni Anyát, mert ha eddig sikerült úgy intéznem a dolgaimat, hogy nem futottunk össze, ezután is mennie kell. Szerencsére sötét volt, és próbáltunk észrevétlenek maradni, így nem hiszem, hogy meglátott. Nem, mintha bármi változott volna.
Mikor megláttam, hogy mennyire közel van hozzám [kb 50 méterre], olyan érzés fogott el, mint amikor megláttam az adatlapján, hogy 'kapcsolatban'. Görcs állt a gyomromba, és erősen dobogott a szívem. De örülök, hogy végül nem történt semmi.
Szerencsére mostanában ritkábban gondolok . A napokban elmentem egyedül sétálni, nem többre 1 óránál, és az jutott eszembe, hogy pár hete, ha adódott volna rá lehetőség, hogy egyedül mászkáljak, biztos elvonultam volna egy olyan helyre, ahol nincs olyan sok ember, és sírtam volna.. Aznap viszont csak nézelődtem, és Ő nem is jutott annyiszor eszembe.

Még egy utolsó hír, és megyek tanulni. :S Feleltettek töriből. :( 1-es lett, mert  megmondtam a tanárnak, hogy nem készültem. :-( A fenébe! Ezelőtt minden órára rendesen készültem, és éreztem, hogy akkor fog kihívni, amikor nem tudok semmit. És így lett. Olyannyira nem tudtam semmit, hogy inkább meg se próbáltam.. Viszont! Ugyanebből a tantárgyból írtam egy 3-as T.Z.-t!!!!!! :-)) Majdcsak lesz egy olyan alkalom is, amikor a szóbeli felelet is jobban sikerül...

 

Címkék: megasztár dolgaim

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr92758839

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ketogenic diet pros and cons 2018.12.04. 22:56:18

Das neue deutschmobil 1 arbeitsbuch pdf - tisfasttyru

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása