HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Jobb

lény 2009.04.10. 19:14

Most sokkal jobb a kedvem, mert kicsit beszélgettünk F-el ezekről a dolgokról. Mondhatni, megnyugodtam, de azért a véleményünk nem egyezik sok dologban.

A délutáni sétám jó volt, bár sokszor megfordult a fejemben, hogy hazamegyek, mert egy idő után rossz volt egyedül lenni. Gyakran elfog az az érzés, hogy mindenki engem bámul, és ez kikészít. Pedig nem is így van, hisz én is csak 1 vagyok a sok ember közül.
Az már biztos, hogy a belváros elég zsúfolt volt. Az emberek 65-70%-a külföldi volt, ezért néha tartottam tőle, hogy majd odajönnek hozzám kérdezősködni, hogy mi hol van!? Ilyenre végül nem került sor. :)
A legjobb különben az egészben az volt, hogy ettem egy isteni epres-csokis McFlurry-t a Mekiben. :Đ Egyszerűen muszáj volt, egyrészt a meleg miatt, másrészt pedig mert iszonyatosan kívántam. Imádom a fagyit, ez az egyik mániám, amivel olykor már a családtagjaim agyára megyek... :$ Valószínüleg amúgy attól lettem szomjas, úgyhogy korábban értem haza.

Majd valamikor csinálok tavaszi képeket, mert szeretnék már büszkélkedni velük, de ma lemerült a fotógép eleme, és az sem volt feltöltve, amit elvittem magammal, így sajnos nem jött össze. De lesz még idő bőven, hisz a tavasz mégcsak most kezdődött! :Đ

Címkék: tavasz dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr771058318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása