HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Nehezen indul a reggel...

lény 2009.04.13. 21:20

Igaz, rég volt, de emlékszem még rá, hogy milyen jól aludtam, és mennyire rossz érzés volt azzal a gondolattal felkelni, hogy vendégek jönnek és nekem még rendet kell csinálnom.
Ígyhát fél 10-kor esélyem sem volt visszafeküdni még pár órát... Szinte még túl sem tettem magam az álmomon [amiben mellesleg F is bennevolt...], de máris belecsöppentem a Húsvét Hétfőbe. Anya már nagyban készülődött a konyhában, bátyám még átvette párszor a locsoló verset indulás előtt, én meg nem tudtam hirtelen mi ez a kapkodás, rendezkedés!?
Miután ráébredtem, hogy ideje nekem is tennem valamit, felöltöztem és segítettem Anyának a pogácsák elkészítésében. F-el sikeresen összevesztünk, mert hamar rávetette magát a számítógépre, én meg kiakadtam, amiért nem hasznosítja magát.

Hetek óta NEM készültem a mai napra, mert utálom a Húsvétot. Nem tudok konkrét okot mondani, egyszerűen a gondolat, hogy bűzlök a sokféle kölnitől és idétlen tojásokat osztogatok, - amiknek tudom jól, hogy nem örülnek a fiúk, mert mindenki inkább pénzre hajt - lelohaszt. Régebb óta kezdődött nálam ez a "nemszeretés", talán még akkoriban, mikor Anyáékkal képesek voltunk tojásokat is festeni.
Úgy gondolom, ez már nem is fog megváltozni, ígyhát meg se próbálom élvezni ezt az ünnepet...
Azért minden olvasómnak KELLEMES HÚSVÉTOT ÉS SOK LOCSOLÓT KÍVÁNOK!
Így utólag is... :P

Címkék: ünnep dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr841063155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása