HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Comet-hírek

lény 2009.06.10. 15:58

Tudom, majdnem 1 hete volt a Gála, de még csak most jutott eszembe, hogy azt mondtam, megosztom Veletek a győztesek nevét is. :) Ezért aztán ÍME:

2009. Legjobb Új Előadója: SP

2009. Legjobb Női Előadója: Lola

2009. Legjobb Férfi ELőadója: SP

2009. Legjobb Együttese: Groovehouse

2009. Legjobb Videóklipje: Puskás Peti; Állítsuk meg a világot

A Magyar Könnyűzenéért járó Comet gömböt idén az Animal Cannibals vihette haza. :)

Saját véleményemet is szeretném megosztani kedves olvasóimmal. :)
Arra egyáltalán nem számítottam, hogy SP duplázni fog, hiszem azért valljuk be, a férfi előadók közül Marknak és esetleg Puskás Petinek is kemény rajongó-tábora van. Emellett tartottam tőle, hogy a legjobb együttesnek járó Comet gömböt majd az AFC kapja meg, szerencsére erre nem került sor. :'Đ Végül pedig, ami a női előadókat illeti, számítottam rá, hogy Lola, vagy Zséda fog nyerni. Tulajdonképp egyiküket sem utálom, vagy épp imádom, de nem szimpatikus, hogy mióta Zsédának megszületett a fiú, elkezdett "nőiesebb" lenni. Szerintem azelőtt is, mikor még visszafogottabban öltözködött, nőies volt. Nem azon múlik, hogy mennyit mutat meg magából. Persze azért nem kell garbóban, meg hosszú ujjúban járni, de nem tetszik az sem, ha valaki magamutogatós, és szerintem kicsit kezd kikelni magából... Loláról nem is tudom mit gondolok igazán.. Egyszer azt, hogy nincs elszállva magától, egyszerűen csak hozzászokott már a "rivaldafényhez", máskor pedig kicsit önteltnek tűnik..
Minden esetre gratulálok minden nyertesnek!!! :D:D

Címkék: comet dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr191176959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása