HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Új mánia

lény 2009.06.18. 10:53

Az elmúlt pár napban rákattantam a Szex & New York-ra. Elvégre, jobb később, mint soha.. :$ Valójában nem is tudom, hogy eddig miért nem néztem!? Biztos attól tartottam, hogy majd mit szólnak Anyáék?... Régebben volt olyan, hogy nem tetszett nekik, hogy annyi sorozatot bámulunk F-el.. Ami, azért valljuk be, nem is a legjobb időtöltés.. :)
Mostanra már leszoktam a "szappanoperáknak" is nevezhető adásokról, és csak ezeket nézem;
- A mentalista
- Legjobb évek
- Szívek szállodája [néha]
- Szex & New York [mostanában..]
- Dr. House
- Szellemekkel suttogó [ezt is mostanában]

Jólvan, nem tagadom, azért ez sem kevés, de azt bizton állíthatom, hogy NEM VAGYOK SOROZATFÜGGŐ! :P

A barátok köztről már jóideje "leszoktam", eleinte csak azért, mert leckét írtam abban az időben, de mostanában már sikeresen meg is utáltam a sorozatot, mert kiszámítható és unalmas..
 

Címkék: sorozat dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr951192863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása