HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Meleg vaaaaaaan

lény 2009.07.06. 17:51

Na most már őrületesen elegem van ebből a hőségből. Lehet, hogy nagyrészt azért, mert elmentem Anyával és F-el a bankba [nem, nem a szórakozóhelyre.. ha-ha..] és nem volt nyitva. Ezzel még nem is lett volna olyan nagy baj, mert gondoltam, akkor majd jövünk haza. De nem így történt, hanem hazafelé még vagy 3 turkálóba beszambáztunk, mert Anyának fehér gatya- vásárolhatnékja volt. Én eleve nem járok turkálóba, mégha százszor olcsóbbak az ott megtalálható ruhák akkor sem. Véleményem szerint százszor használtabbak is...
Így aztán, mikor elhagytuk a 2.-at és Anya kitalálta, hogy "jajj még ide is nézzünk be", én inkább kint vártam. Igazán felemelő érzés volt a tűző napon ácsorogni, miközben több ember bambán elsétál melletted és megbámul, hogy ugyan mit csinálsz te a fal mellett!? Ennél jobb márcsak a kocsiból kibámuló férfiak tekintete, amelyeket jobb inkább elkerülni, nehogy a végén még kiszálljon és odajöjjön téged szórakoztatni..
Alig vártam már, hogy végre végezzenek abban a nyűves turkálóban és mehessünk végre haza. Melegem volt, utáltam már a rohadt turkálókat is és nem arra készültem, hogy akkor mi most 1 óráig mászkálunk egyik boltból a másikba. Amúgy sem szeretek vásárolni, ezt már sokan tudják rólam. Nem vagyok azafajta, aki amint egy nagyobb pénzösszeghez jut, máris rohan a butikokba, hogy minnél hamarabb a seggére verjen a pénznek.
Én inkább listát írok, hogy mi mindenre van szükségem, mi mennyibe kerülhet és hol érdemes megvenni!?
Mindegy. A lényeg, hogy fáradt és ingerült vagyok, mivel a hazafelé utat még megspékeltük egy buszozással is, amivel kemény egy megállót mentünk. Ha többet kellett volna, azt hiszem még idegesebb lennék, mivel nem elég, hogy valami csöves fazon odaállt mellém, én meg felkenődtem a korlátra, hanem még az ajtó is hátba baszott, amikor kinyílt. Azt még most sem értem teljesen, hogy hogyan tudtam kibújni, hisz a csöves alig mozdult. Én pedig csak arra koncentráltam, hogy végre legyek már itthon és fejeződjön be ez az egész.

Zárásul, hogy ne rakódjon rá mindenkire a rossz hangulatom, megosztanám azokkal, akik még nem tudnak róla, vagy elkerüte a figyelmüket, hogy MA VAN A CSÓK VILÁGNAPJA!:))
Szóval, szerelmesek tessék annyit smárolni, amennyit csak lehet és tessék kiélvezni az egymással töltött idő minden percét! :)) Még ilyen nagy melegben is járjatok kéz a kézben és legyetek boldogok, amiért azzal lehettek, akit a világon a legjobban szerettek!

pusziii (K)

Címkék: pénz fáradt dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr341230240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása