HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

más.

lény 2009.08.17. 20:18

Tegnap megnéztem egy olyan filmet, amit arra a listámra írnék föl [ha létezne], hogy "Ezerszer volt a tv-ben, de valamiért mindig kihagytam és most eljött az ideje, hogy bepótoljam az elmaradást". :P
A Sztárom a párom című filmről van szó, ami biztos sokatok számára ismerős.. Nem csodálom, hisz tudom én is, hogy rengetegszer volt már a tv-ben. De eddig soha nem vitt rá a lélek, hogy megnézzem. Talán azért, mert épp mást néztem helyette, talán azért, mert nem rajongok Hugh Grant-ért. :P:D No de, ami késik, nem múlik, ezért aztán mikor láttam, hogy lesz megint, elhatároztam, hogy mindenféleképpen megnézem. Bevallom őszintén, engem nem nyűgözött le annyira, ezért aztán beszerezni nem szándékozom, de egyszer nézősnek nem rossz.

Viszont, ami utána következett, azt igenis szeretném megvenni dvd-n! A Napsütötte Toscana-t ugyanis most láttam másodszorra, és ugyanúgy tetszett, mint elsőre! :D Elég sok jelenetre emlékeztem is, hiszen [úgy emlékszem] idén már leadták egyszer. :P
Szokásomhoz híven, most is írtam ki 1-2 mondatot, amit megosztok Veletek... :)))

"Házat vettem egy idegen országban.."

"Különbenis; mit jelent a 4 fal? Csak azt, amit körbefognak."

"Mi az a szerelemben, ami meghülyít minket?"
"Egy csiga mászik a füleden." (sn) :D:D

Címkék: tv film dolgaim filmidézet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr161316050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása