HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Első nap

lény 2009.09.02. 15:42

A tegnapi évnyitóról nem számolnék be részletesebben, mert nem volt nagy cucc. A mai nap sokkal érdekesebb volt. :) Megismerkedtünk néhány új tanárral, és ráébredtünk, hogy kezd visszatérni a megszokott zűrzavar, és zaj..
Ami azt illeti, 2.órában már dogát is irattak velünk, méghozzá az új francia tanár. Persze jegyet nem kapunk, ez amolyan "Mit tudtok?"-felmérő. Nem örültem neki, azért várhatott volna holnapig, hogy legalább áttudjunk nézni néhány dolgot.. Én nem vittem túlzásba az írást, szóval nem fogok meglepődni az "eredményen".
3.órában elnegyedelték az évfolyamunkat, hogy nagyjából egyenlő számban kerüljünk a matek tanárokhoz. F és én a férfi tanárhoz kerültünk, aki első ránézésre a legszimpatikusabb mind közül. :P [Nem csak azért, mert férfi...:P:P] Bízom benne, hogy nem lesz túl szigorú és úgy tanítja majd az anyagot, hogy érthető legyen. Nekem mindössze annyi a célom, hogy a 3-as meglegyen félévkor és év végén. Tudom, hogy rajtam is múlik, ezért igyekszem mindig koncentrálni az órá[ko]n.
Az ezt követő két óra volt számomra a nap fénypontja.. :)) Nem véletlen, hiszen történelem volt és o.fő. :D:D:D Ezekre sem térnék ki túlságosan, mert nem akarok minden részletet leírni. Annyit mégis, hogy sajna következő órán már felelés várható, ami nem túl jó hír, de én úgy tervezem, hogy készülni fogok, hátha már év elején túleshetek az első felelésen. Így az azt követő néhány órán már nem kell attól tartanom, hogy engem hívnak ki felelni.. :))
Nos, a maradék angol óra sem lényeg, mert könyvekért ment az osztály, így nem volt semmi izgi dolog, amit megoszthatnék Veletek. Az első napról csak annyit, hogy a termünket szeretem, mert jó helyen van és vééégre nem kell a másodikra folcaplatni [csak ha ének óra van]. :D:D Tanár-ügyileg tartok még minden új embertől, és már előre parázok az év végi vizsgák miatt is.. Nem tudom, mi mindent hoz még az idei tanév... !?!?
 

Címkék: dolgaim év eleje

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr141355544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása