HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Sandra Bullock - filmidézetek

lény 2009.09.22. 13:32

"Másoknak is vonzó az, aki önbizalmat sugároz." /Beépített szépség 2./

"- Biztos, hogy elég nagy neked ez a lakosztály? Az én egész lakásom beférne a zuhanyzódba.
- Tőlem nyugodtan beköltözhetsz.." /Beépített szépség 2./

"- Kérése nekem parancs.
- Akkor kérem ne smárolja le az órámat, nem vízálló." /Beépített szépség 2./

"Valentín Napon együtt ebédeltem anyámmal a Déli Plázában. Egy embert halálra gázolt egy busz. A karomban halt meg. Arra gondoltam; nem érhet véget egy élet így Valentín Napon. Azokra gondoltam, akik szerették ezt az embert, akik haza várták, akik soha többé nem látják.
És mi van, ha nincs senki? Mi van, ha úgy éljük le az életünket, hogy senki se vár? Kocsiba ültem és visszatértem a tóparti házhoz, hogy választ keressek ezekre a kérdésekre. Téged találtalak. Boldogan vesztem el benned. Boldogan vesztem el ebben a gyönyörű álomban, ahol nem mozdul az idő. De ez nem a valóság. Meg kell tanulnom élni a saját, valós életemet. Kérlek ne írj többet. Ne keress. Hagyd, hogy elengedjelek.." /Ház a tónál/

"Az élet nem regény. Egy pillanat alatt véget érhet." /Ház a tónál/

"A történelem csupa megfejthetetlen jelenség." /Megérzés/

"- A hit annyi, hogy higgy valamiben, ami túlnő rajtad. Olyanban, ami nem látható, hallható, tapintható. Mint a remény, a szeretet.
- Csakhogy én már lemondtam ezekről.
- Talán próbáld meg visszaszerezni őket.
- De ha túl késő?
- Sosincs túl késő. Felismerni, hogy mi a fontos az életünkben és harcolni érte.
- Nem tudom, miért harcoljak.."            /Megérzés/

"Ha mégegyszer megfogod a seggem, akkor álmodban foglak kiherélni." /Nász-ajánlat/

"Nem könnyű tönkretenni mások életét, ha tudjuk, hogy milyen csodálatos emberek." /Nász-ajánlat/
 

Címkék: dolgaim filmidézet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr151399301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása