HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Túl a szünet felén... :'(

lény 2009.10.29. 18:11

Olyan borzasztó, hogy már csütörtök van. És még csak 6 óra, de már olyan sötét van, mintha már 9 lenne.. Próbáltam a korai sötétedés jó oldalát nézni - mert az is van neki -, de hosszútávon nem jó.. Az egy dolog, hogy így legalább úgy tűnik, mintha időt nyernénk, mivel sokan azt hiszik, hogy már "hűde" késő van, pedig valójában még a híradó sem volt a tv-ben.. :P

Ezután a kellemse kis bevezető után rátérnek B-re.
Mérges vagyok rá. Egyszerűen hihetetlen, hogy csak így "kisétált" az életemből, mintha nem is lett volna. És elszomorító, hogy ilyen könnyen megtette. Mintha én sem lettem volna..
Elhiszem, hogy elvakítja a hónapok óta tartó szerelem, de attól még nem kéne ilyen bunkónak lennie azzal, akivel hónapokig levelezett. Meg sms-ezett..
Már megbántam, hogy augusztus végén írtam neki. Nem kellett volna, bár már úgysem számít, hiszen máig nem jutott el odáig, hogy elolvassa. És nem is fog.. De akkor meg mire vár?? Miért nem törli ki?? Talán jobb is lenne..
Az jutott még sokszor eszembe a napokban, hogy mi lenne, ha írnék neki sms-t!? Azt biztos elolvasná... De úgysem reagálna semmit. Vagy mit tenne, ha felhívnám? Nem venné föl? Vagy igen, és lacsapná?
Persze ezek mind-mind csak futó gondolatok, amiket úgysem valósítok meg. Persze azért sokszor eszembejut B, de próbálom kizárni a fejemből. Csak nem könnyű úgy, hogy tele vagyok megválaszolatlan kérdésekkel.
Nagyon rosszul esik, hogy így viselkedik. Nem ilyennek ismertem meg, és annyira dühítő, hogy ennyire leszar.. :'(

Címkék: szomorú dühöngő dolgaim örök~rejtély

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr321484581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása