HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Ójaj

lény 2009.11.14. 12:47

Most 2 kifogásom is van arra, hogy miért nem írtam napokig. Az egyik már általatok is ismert, és ez nem más, mint az időhiány - vagy rossz időbeosztás - a tanulás miatt. A másik az, hogy megint van vaami baja a gépnek. Legalábbis mostanában megint iszonyat lassú és nem csak újraindulni, hanem kikapcsolni is szokott "csak úgy". Így aztán én meg sem próbáltam leülni, hanem úgy voltam vele, hogy majd valamikor 'kipróbálom'. Most is igyekszem minnél gyorsabban gépelni, hogy nehogy elfáradjon megint és pont akkor kapcsoljon ki, amikor már nagyon belelendültem az írásba. Lehet, hogy most kisebb-nagyobb helyesírási hibáim is lesznek, úgyhogy légyszíves nézzétek el nekem. :)

Ami a velem történteket illeti, legelőször az jut eszembe, hogy megkaptuk a matek röpdogát, amit a gyökös feladatokból írtunk, amolyan "felkészítőként" a T.Z-re. Az enyém sajnos 1-s lett, de azt kell mondjam, hogy nem lepődtem meg rajta. Viszont, úgy érzem, hogy ha most hétvégén szánok rá időt, talán sikerül vlamennyire megérteni az anyagot és megtudom írni 3-asra a keddi T.Z-t. Jó lenne.. :)
Egyébként ezzel kapcsolatban az is a fejemben van, hogy a tanár azt mondta, tartani fog korrepetálást azoknak, akiknek valami nem teljesen világos. Ami szerintem nagyon rendes tőle, de van egy kis bibi. Csütörtök 7. órában tartaná, ami nekünk pont jó [még szép, hiszen direkt megkérdezte hogy melyik napunk szabad ilyen szempontból], de mégsem az, hiszen immáron az az egyetlen olyan nap, amikor 6 óránk van. Ugyanis a kémia tanárnak sikerült a péntekit is betáblázni.. De erről korábban már beszámoltam.
Szóval ez elég szar helyzet. F-el csütörtökön nem is mentünk el, pedig egyáltalán nem ártott volna.. De egyszerűen annyira elegem volt már a folyamatos 7 órákból, hogy úgy voltam vele, hogy kihagyom ezt az első alkalmat.. Remélem a doga után nem fogom nagyon megbánni a mulasztást..

Más; a csütörtöki angol órán olyan furcsa dolgot tettem, amire a mai napig emlékszem. Ugyanis, mikor belépett a termünkbe az imádott angol tanárnő....., azt vettem észre, hogy könnyezik a szeme, és nem győzi törölgetni. Először az futott végig az agyamon, hogy sír valamiért, és ezt próbálja 'takargatni'. De később arra gondoltam, hogy ez csak egy "egyszerű szem-könnyezés". Ez még nem is annyira fura, de az, hogy én ösztönösen a táskámba nyúltam, hogy adhassak neki zsepit, az már igenis furcsa!
Hiszen ő nem G, hogy rögtön a kedvében akarok járni... De valamiért mégis úgy éreztem, hogy jól jönne neki a zsepi. Még szép, hiszen senki sem szereti, ha valami a szemébe megy, vagy csak szimplán könnyezik a szeme.. Mindegy, a lényeg, hogy ettől az incidenstől még nem kedveltem meg, csak fura visszagondolni rá, hogy ilyen rendes [????] voltam vele. :|

Hmm... mi van még?
Talán a tegnapi péntek 13-áról is írhatnék, bár semmi olyan dolog nem történt velem, amit ehhez az "alkalomhoz" tudnék kötni. De igazából nem is nagyon figyeltem rá, hogy mi miért történik, ugyanis a nap folyamán elég sokszor el is felejtettem, hogy péntek 13. van. Így aztán csak annyit mondanék; bízom benne, hogy Veletek sem történt semmi rossz dolog, ami miatt szerencsétlenség várna Rátok! :PP

Zárásul - azt hiszem, azt osztanám meg a kedves publikummal, hogy a hétvégém szokás szerint csak tanulással fog telni. Persze mindig elhatározom, hogy "Igenis elmegyek ide-oda!", de végül soha nem jön össze, így lehet, hogy az lenne a legjobb megoldás, ha nem is áltatnám magam ilyen elképzelésekkel még egy darabig..
Sajnos a hét eleje tartogat jópár dogát [angol, francia, matek, fizika] és felelést [történelem, irodalom, kémia, biosz..], így az lesz a legjobb, ha most kihasználom, hogy nincs itthon senki és tanulok csendben és nyugalomban.. :)

Utóirat:

Ha hosszab ideig nem jelentkeznék, lehetséges, hogy az azért lesz, mert a gép totál [vagy nagyon] tönkrement. :(
De igyekszem értesíteni mindenkit a számítógép aktuális helyzetéről! ;)

Címkék: dolgaim elfoglalt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr911524479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása