HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Karácsony után

lény 2009.12.26. 15:36

A legfontosabb közlendőm, hogy utólagosan is MINDENKINEK NAGYON BOLDOG, ÖRÖMTELI ÉS BÉKÉS KARÁCSONYT KÍVÁNOK!!!!!

Az elmúlt 2 napban nem nagyon volt lehetőségem - és kedvem se - leülni a géphez, ami azt hiszem nem is baj. Nehogy már az év [egyik] legszebb  ünnepén is a számítógépről meg az internetről szóljon minden!
Gondolom számotokra sem lesz meglepő, hogy ez a bejegyzés az én Karácsonyomról fog szólni elsősorban. :)
Először talán azzal kezdeném, hogy mi volt az ünnepi menü. Anya szokás szerint idén is kitett magáért és rengeteg finomsággal lepett meg minket. :D Volt kacsa, majonézes krumpli, hókifli, kuglóf és persze az elmaradhatatlan karácsonyi étkek; halászlé és beigli is. :) Egyébként az ételekről jut eszembe, hogy nemrég azt olvastam egy újságban, hogy a Halak idén nehezen adják le az ünnepek alatt fölszedett kilókat. Ez nekem jó hír, hiszen nekem nem a leadással vannak problémáim, hanem a felszedéssel.. :P

A Karácsonyra visszatérve: nagyon boldog vagyok, mert idén igazi fenyőnk van!!! :D Az elmúlt 2 évben sajnos nem sikerült vennünk, ezért műfenyőnk volt, de most ismét plafonig érő [!!!!] fa ékeskedik Anyáék szobájában. :D:D Nem is volt egyszerű földíszíteni.. De megérte, mert csodaszép! Arról nem is beszélve, hogy megcsapja az ember orrát az a fantasztikus fenyőillat is... hmm dejóó. :D:D Szeretem nagyon. :D És szeretnék dicsekedni is vele, ezért íme egy általam "összebarkácsolt" kép a fáról üres, illetve feldíszített állapotban. :D


Ami az ajándékokat illeti, mindenki kapott olyan csomagot is, ami valami meglepit rejtegetett. Mi is, és Anyáék is igyekeztek úgy intézni az ajándék-vásárlást, hogy olyan ajándék is legyen a fa alatt, amire a másik nem számít.. :)
Én speciel egy könyvvel voltam így, amire vágytam ugyan, de eszembe sem jutott, hogy majd a fa alatt találom. :D
F egy csini kis ing, V egy számítógépes játék, Apa egy új mobil, Anya pedig egy vasaló láttára lepődött meg nagyon. :)
Én a könyv mellett kaptam még gyertyákat, testápolót, mp4-et, egy szoknyát és a Míg a Jackpot el nem választ című filmet. Most nem fogom felsorolni az egész család ajándékát, legyen elég annyi, hogy mindenki örült mindennek, és nagyon kellemesen telt a Szenteste. :)

A 25.-éről dióhéjban annyit, hogy itt voltak az unokatesónik meg a keresztszüleink, így a hangulat biztosítva volt. Jókat röhögtünk és beszélgettünk. :)
Nekik a legnagyobb karácsonyi ajándék egy új[abb!!] kiskutyus volt, akihez tegnap nekünk is szerencsénk volt. Mondhatom, el voltunk halmozva kutyákkal.. :P 

Címkék: ünnep dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr451624223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása