HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Sok hír

lény 2010.01.29. 19:34

Mivel alig fél óra múlva a tv előtt KELL lennem, most nem írok nagyon hosszú bejegyzést. Tényleg csak a leglényegesebbeket.

Tegnap moziban voltunk az osztállyal és a Saját szavak [Freedom writers] című filmet láttuk. Nekem nagyon tetszett - olyannyira, hogy jövőhéten már meg is lesz dvd-n. :)
Röviden megfogalmazva; az erőszakról és a faji megkülönböztetésről szól. Most nem mennék bele részletesebben, lényeg, hogy ajánlom mindenkinek!

A következő dolog, amiről írni szeretnék, az az, hogy február 4.-e után kijön dvd-n a Vakrandi [Blind dating]!!!!! :D:D Amiről korábban már többször [?] is írtam. És a legjobb benne, hogy csak 1000 Ft, tehát nem is kérdés, hogy meg lesz-e vagy sem!? Jáááááááj de jó. :D:D:D

A mai záróhír pedig szintén filmhez kapcsolódik: jövőhét kedden visszatér a Mentalista! :D Méghozzá a 2. évaddal. :D Szóval rajongók, tessék nézniii! :D Én tuti nem hagyom ki. :)

Bocsánat, hogy mára nem "hoztam" több dolgot. Bár, még azt megemlíthetem, hogy voltam sétálni, méghozzá Ott, ahova hónapok óta elakartam jutni.
Jó volt, de legközelebb inkább melegben intézem a hosszú kiruccanásaimat.. :P

Címkék: sorozat film mozi dvd dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr881713291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása