HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

re

lény 2010.02.15. 20:38

Visszaolvastam az előző bejegyzésemet és a tegnapit is.
Ne tartsatok hülyének, de szeretem utólag átolvasni, akár többször is, mert van, hogy nem tetszik a megfogalmazásom, vagy találok benne helyesírási hibákat.. :P Igyekszem ezeknek a számát csökkenteni, mert én sem szeretek olyan dolgokat olvasni, amikből kifolynak a helyesírási hibák/elírások. :P

Na de, eredetileg arra szerettem volna kilyukadni, hogy biztos feltűnt már Nektek, hogy hébe-hóba vannak 'elszórt' mondataim, amik nem feltétlenül tartoznak az adott témához, amiről éppen írok. Arról nem is beszélve, hogy túl sok konkrétumot sem találtok ezekben az összefüggő, ám mégis hiányos mondatokban.
Sajnos a megmagyarázásukra most sem kerül sor, és ez még jó darabig így is marad, ne haragudjatok.. Mindössze arról van szó, hogy van valaki... aki az utóbbi időben nagyon foglalkoztat. :)) ....

Címkék: titkok dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr511761458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása