HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

lény 2010.02.15. 20:26

Mostanában nehezemre esik kitalálni valami címet a bejegyzéseimnek.. :| És ez tökre zavar. :S
Mindegy. :P
Ma megnéztem a Vakrandit. Bőgtem is rajta egy sort, mert van benne egy jelenet, aminél soha nem bírom ki sírás nélkül.. Szeretem azt a filmet. Persze mondanom sem kell, hogy elsősorban Chris Pine miatt, ugye? :D De szerintem a történet is jó. És örülök neki, hogy vééégre megvan dvd-n. :D:D
Ha már a dvd-knél tartunk; megint gondolkodom rajta, hogy bekéne szerezni valamit 1000Ft-ért.. Óóó! És azt ki ne hagyjam, hogy azon is erősen gondolkodom, hogy kérem születésnapomra a Mentalista I. évadát. :D
Milyen vicces, hogy a bátyám így "rászoktatott" a filmekre és a beszérzésükre.. :P Szerintem nyugodtan mondhatjuk, hogy mostmár én is gyűjtöm őket. :) Ha minden jól megy, a közeljövőben egy dvd-állványt is beszerzek majd. :)) Muszáj lesz, mert már nem tudom hova rakni a filmjeimet. :P

Kicsit visszatérve a tegnapra: remélem mindenki kellemesen töltötte a Valentín napot! :)
Én H-val és F-el voltam, kicsit mászkáltunk a városban és ettünk egy jót a Mekiben. :P Sok dologról beszélgettünk, többek közt szóbajött az is, hogy ki mit gondol a Valentín napról!? Nekem erről az jutott eszembe, hogy egyáltalán mit értünk azalatt, hogy "ünnepeljük" ezt a napot? Mindenki mondott valamit, de konkrét választ, azt hiszem nem találtam a kérdésre.
Én sem tudnám pontosan megmondani, hogy mit értek a Bálint nap ünneplésén. Talán azt, hogy azzal vagyok, akit szeretek és veszek neki valamit.. De erre a legtöbb ember azt mondja, hogy "Nem kell nekem ahhoz egy külön nap, hogy vegyek neked valamit és kimutassam, amit érzek." És ez igaz is, én sem úgy értem, hogy ez a nap arról szól, hogy veszel valami édi-bédi kis kütyüt a szerelmednek.
De ha valahol meghallom, hogy Valentín Nap, nekem rögtön az ugrik be, hogy az az a nap, amit biztosan a szerelmemmel akarok tölteni.
Épp emiatt furcsáltam, hogy se F, sem pedig H nem találkozott a pasijával. Aminek persze több oka is volt, de én akkor is kicsit értetlenül álltam ez elé.. :S
Hm.. nem számít. Ez az én véleményem, ami még százszor megváltozhat. :) Minden esetre remélem, mindenkinek úgy telt, ahogy azt ő napokkal február 14.-e előtt megálmodta! :)

Címkék: dvd ünnep dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr391761415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása