HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Film[ek]

lény 2010.02.27. 19:18

Sajnos a mai napom nem teljesen úgy alakult, ahogy azt korábban elterveztem, de viszont nem telt semmittevéssel! :P Dióhéjban megfogalmazva; tanultam, ettem, filmeztem és hajat mostam. :)

Ezek közül a leglényegesebb az, hogy filmeztem.
A boldogság nyomában-t [The Pursuit of Happyness] néztem meg. Már régóta szerettem volna látni.
Most nem írnám le, hogy miről szól, csak azt, hogy nekem nagyon tetszett. Kicsit pityeregtem is rajta, mert vannak benne megható részek. Mindenkinek ajánlom a filmet, mert tényleg nagyon jó!





A másik dolog [ha már filmeknél tartunk..:P], hogy holnap végre a moziba is eljutok. :D Már várom, kiváncsi vagyok a filmre. :)


Egyébként, ha jobban belegondolok, jobb is, hogy nem jött össze a tervem, miszerint a síszünetben nézem meg egyedül a Valentín Nap-ot. Ugyanis a síszünet pont a Valentín nap utáni 2 napra esett, így elég rossz érzés lett volna szerelmespárokkal egy teremben végignézni a filmet..
Így is kicsit lehangoló, mikor az utcán mindenütt csak csókolózó embereket látok.. :S

Címkék: film dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr171795464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása