HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Soook sok dolog :D

lény 2010.03.01. 17:43

A mai napot itthon töltöttem. Szerencsére most nem betegség miatt. :P
Tudom, most biztos sokatoknak megvan a véleménye rólam, de úgy érzem; ennyi betegeskedés, meg tanulás után rámfért egy kis szabi. :)) Természetesen nem lógattam a lábam egész nap, és miután megírtam ezt a posztot, még tanulok holnapra.

Egyébként a tanulás mellett megint filmeztem, sőt, még sétálni is voltam F-el. :D Ami sajnos végül nem úgy alakult, ahogy terveztük, de annak ellenére, hogy útközben az eső is elkapott minket [és emiatt fulladt kudarcba az úticél elérése], nagyon jót szórakoztunk. :)
Mostanában ritkábban mozdulunk ki együtt. Ami persze nem hatalmas baj, de örülnék, ha ennél jobban nem csökkenne az elmenéseink száma.

Ami a filmet illeti; a Szex & New York moziváltozatát néztük meg neten. Őszintén szólva, én kicsit hosszúnak találtam, még akkor is, ha mozifilm. De a hosszúságot és pár szex-jelenetet leszámítva tetszett. :D Én mondjuk eleve úgy álltam hozzá, hogy a sorozat után nem nagyon lehet elrontani a mozit. És szerintem nem is lett elrontva. Jókat nevettünk rajta :) De azt hiszem, a közeljövőben még nem szerzem be. Nem életszükséglet. :)

Az F-el való elmenésre visszatérve; a mai úticél egy olyan hely volt, ahova vasárnap nekem el kell mennem. :D Az egyelőre maradjon titok, hogy miért... :D Sajnos ma nem jutottunk el odáig a szakadó eső miatt, de ha minden jól megy, a hét folyamán még lesz alkalmunk elmenni. :)

 

Címkék: film eső dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr201800296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása