HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Dear John

lény 2010.04.24. 21:50

Ha képben vagytok azzal kapcsolatban, hogy milyen filmeket vetítenek mostanában a mozik, akkor már a címből tudhattátok, hogy vagy arról fogok írni, hogy menni szeretnék moziba, vagy arról, hogy már voltam. :)
Jelen esetben az utóbbi verzióról van szó, így nem is nagyon húzom az időt, inkább kifejtem a véleményem a Kedves John-ról! :D
Akármilyen hülyén is hangzik, nekem már a poszter sokatmondó volt. Hisz első ránézésre ki lehet következtetni belőle, hogy miféle filmet is takarhat.
Persze ez nekem nem volt elég [márcsak azért sem, mert nem poszter alapján szoktam moziba menni], ezért utánaolvastam 1-2 helyen, aztán pedig megnéztem az előzetesét. Na ekkor döntöttem el végérvényesen, hogy megnézem moziban.
Ugyan itt-ott elég negatív kritikákat kapott, én mégis "adtam neki egy esélyt".

Mondhatni 'szokás szerint' először az futott végig az agyamon, hogy egyedül ülök be rá. De végül nem így alakult, mert Anyának volt Üdülési Csekkje, amit fel lehet használni mozijegy vásárlásra is, így nem volt kérdés, hogy kit viszek el magammal. :D:D Természetesen F-re gondolok, akinek jól jött a Csekk, hisz anélkül nem költött volna pénzt mozizásra. Ő azt mondja; sajnálja rá a pénzt. Meg soha nem is volt az a nagy mozizós, mint én. :P
Valójában múlt héten szerettük volna megnézni a filmet, de egy másik program F-nek halaszthatatlanabb volt, így erre a hétvégére toltuk a filmezést.
És mondhatom; 100%-ig megérte megnézni, mert mindkettőnknek nagyon tetszett! :D Bőgtünk is rajta vagy' háromszor, mert elég szépen telerakták megható jelenetekkel. De ez persze nem baj, velem úgyis gyakran előfordul, hogy elpityeredek egy film/jelenet láttán.. :$
Ami eleinte zavaró volt, az nem más, mint a felirat, ami meglepetésszerűen rontotta el a kedvem az első 5-10 percben. Ugyanis [én hülye] nem néztem meg, hogy szinkronnal adják-e? [Fel se merült bennem, hogy felirattal is adhatják..] Miután végleg tudatosult bennem, hogy egész végig olvasni kell majd a szöveget, eléggé elromlott a kezdeti jókdvem és kiváncsiságom. De kis idő elteltével már nem zavart annyira, hogy "kétfelé figyelve" kell végigülnöm a filmet. [A vicces egyébként az, hogy a kezdés előtt még poénkodtam is vele, hogy milyen lenne, ha felirattal néznénk.. xD]

A történetről nagy vonalakban annyit, hogy egy eltávon levő fiú megismer egy lányt, akivel első látásra egymásba szeretnek és csodás 2 hetet töltenek együtt. A 2 hét eltelte után a fiúnak vissza kell mennie a háborúba, így a szerelmesek levelezésbe kezdenek, ami eleinte nagyon romantikus és szórakoztató, ám az egymás nélkül töltött hetek és hónapok egyre nehezebben viselhetők el, így felmerül a kérdés: Meddig bírják még ki, hogy a fiú visszatéréséig 'ne is nézzenek másra'?

Ajánlom mindenkinek, mert a Dear John tényleg nagyon jó film! :D

Címkék: film mozi dolgaim melegen ajánlom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr421948899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása