HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Pár nap

lény 2010.05.22. 22:01

Most már tényleg csak pár nap, és itt a vizsgahét. A jövőhetem elég zsúfolt lesz. Hétfőn ugyan nem megyek Suliba, de helyette egész nap a csütörtöki történelem szóbelire tanulok. [Ahogy ma és holnap is.] Kedden már lesz iskola, és hosszas tanakodás után F-el úgy döntöttünk, hogy bemegyünk, holott eredetileg úgy terveztük, hogy inkább itthon maradunk és felkészülünk a vizsgára. De közbejött 1-2 fontos esemény, ami keddre esik, így bemegyünk. A fontos események alatt a töri és matek írásbeli eredményeket értem! Már előre félek a matektól, mert annál bizony könnyen előfordulhat, hogy nem sikerült.. :( A töriben bízom, mert a tavaly előtti vizsgából kiindulva - amire semmit nem tanultam [1-es is lett..] - az idei nem volt nehéz, mert készültem rá. Remélem az jól sikerült. :)
A töri vizsga, illetve az írásbeli eredmények mellett a héten még egy kompetencia felmérés is vár rám, amihez semmi kedvem. De muszáj lesz megírni. :|

Amit még leakartam ma írni, az az, hogy döntöttem a hitárral kapcsolatban:
abbahagyom idén. Már a tanárommal is beszéltem, és úgy érzem nem fogadta annyira rosszul, mint gondoltam. Én ennek csak örülök, mert így nem furdal a lelkiismeret miatta..

Mára ennyi, amikor van időm, jelentkezem újra! :D

Címkék: vizsga dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr472023930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása