HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Sex and the city 2.

lény 2010.06.16. 20:40

Ma megnéztük a csajokkal a Szex & New York 2-t. :D Ebből persze nem kell rögtön arra következtetni, hogy megszállott rajongók vagyunk.
Az ötlet onnan jött, hogy mindhárman szoktuk hébe-hóba nézni a sorozatot és mindhárman láttuk az első mozifilmet is. [Csak nem együtt.] És miután megtudtuk, hogy lesz folytatás, szinte egyértelmű volt, hogy azt együtt kell megnéznünk moziban. :D
Nekem a második rész jobban tetszett. Igazság szerint az elsőre nem is emlékszem, pedig néhány hónapja láttam. Most nem megyek bele a film rszletezésébe, akit érdekel, úgyis megnézi, akit pedig nem, az nagy ívben elkerüli. :P
Egyébként engem már csak amiatt is érdekelt a 2. mozi, mert nagyon megoszlottak a vélemények. Olvastam a film "fogadtatásáról", és hol rosszat, hol pedig jót írtak róla, így aztán maradt az én megítélésem. :P Nekem tetszett, nagyon jókat nevettem és élveztem a film minden pillanatát. :D

Címkék: film mozi dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr272087278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása