HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

lény 2010.07.02. 22:05

Most legszívesebben elmennék sétálni.
Persze nem egyedül...
Már csak azért sem, mert nappal sem mindig van kedvem egyedül kimozdulni, hátmég este..
De most mégis olyan jó lenne elmenni.. Vele... Erről már nemegyszer álmodoztam, miközben bámultam kifelé az ablakon.
Szinte minden nap elhangzik egy olyan mondat a fejemben, hogy "Milyen jó lenne, ha...". Ezzel persze biztos mások is így vannak. Azt hiszem, én inkább a dolgok elképzelésében vagyok jó. Minden részletet aprólékosan kidolgozok a fejemben, hogy még véletlenül se kelljen csalódnom. És ez persze mindaddig csodálatos, amíg a való életben nem találom magam.
Azt ugyanis nem lehet mindig szépnek és hibátlannak látni. Ott mindigis érnek majd csalódások.
És ez olyan elszomorító..

Címkék: gondolatok dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr722126099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása