HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

kávékávékávé és minden földi jó :D

lény 2010.07.04. 19:37

Tudjátok mit fogok csinálni a közeljövőben?
Azt, amit már nagyon régóta szerettem volna, csak eddig vagy időm vagy pénzem nem volt rá. De most eljött az ideje, hogy kipróbáljak jónéhány kávézót a városban!
Terveim vannak. Méghozzá megvalósítandó terveim. :)
Miután ezt a bejegyzést befejeztem, megyek és írok egy listát, hogy hova szeretnék menni. Választási lehetőségek szerencsére akadnak, de én úgy gondoltam, hogy minden helyen kikéne próbálni valamit. Vagy akár úgy is lehet, hogy mindenhol ugyanazt iszom/eszem és majd összevetem a tapasztalataimat. :D
Hűha, most eléggé felvagyok pörögve, pedig elég rossz éjszakám volt és nem is tudtam kellőképpen kipihenni magam. Háromnegyed 5 óta fenntvagyok, mert egy rohadék szúnyog nem hagyott aludni. És mivel csak hallottam, hogy ott zizeg valahol a közelemben, látni viszont nem láttam, sajnos esélyem sem volt rá, hogy visszaaludjak.
Ez most lényegtelen.
Az a fontos, hogy kávézóba szeretnék menni. És sok mindent kiakarok próbálni. Nem csak különféle italokat, hanem sütiket is. És most tényleg jóideje ekörül forog az agyam. Már csak a megvalósítás van hátra! :D

Címkék: dolgaim hülyeségeim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr92129287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása