HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

lény 2010.12.25. 21:33

Mégiscsak ide tudtam jönni, mivel mostanra minden vendég elment.
Sőt! EGGYESEK a kelleténél korábban mentek el, úgy érzem.. Eleve később jöttek és mikor elkezdtek készülődni, én szó szerint ledöbbentem. És értetlenül álltam az indulásuk előtt, mivel máskor 8-ig itt vannak. Most meg..
Jöttek, ajándékoztak, ettek-ittak és el is mentek.
Kicsit rosszul esett. :(
Márcsak azért is, mert a fiúkkal épp egy nagyon jó beszélgetés közepén tartottunk. És Apa ekkor jött be a szobába és kérdezte, hogy a fiúk maradnak-e még!? Mi pedig néztünk értelmesen, mert nem tudtuk, hogy Apa miért kérdez ilyet? pf. :P

Egyébként délelőtt nagyon írhatnékom volt, mert este volt időm gondolkodni.
Illetve nem is gondolkodni, hanem 'gondolni'. A kettő nem ugyanaz!
Szóval, sok mindenre gondoltam hajnalban.
A-ra leginkább..
Meg arra, hogy senki sem tud róla, hogy írt tegnap. És nem is tervezem, hogy elmondom "bárkinek is".
Egyenlőre ez maradjon csak titok.
Így lesz a legjobb.
Bár jó volna másnak is kikérni a véleményét erről az egészről, csak félek, hogy mindenki ugyanazt mondja majd; hogy ez nem jelent semmit. Ahogy házisárkány is mondta: "nem jelent többet annál, ami". És ez annyira elkeserít. :'(

És tudjátok mi a legdurvább?
Hogy mikor hajnalban felkeltem és benyomtam a rádiót, ez ment.
:'(

Címkék: gondolatok szomorú dolgaim

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr22539062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sárkány, aki házi 2010.12.26. 00:36:35

Nem állt szándékomban elkeseríteni, úgy sajnálom :(

lény 2010.12.26. 13:33:23

Neeem, attól félek, itt épp arról van szó, ami a VALÓSÁG. És jó, hogy van valaki, aki ezt eszembe juttatja.. :)
Nem miattad vagyok elkeseredve, gondolhatod.. :):(
Csak a felismerés, hogy nem lesz folytatás (?), az keserít el, de nagyon.

sárkány, aki házi 2010.12.27. 11:17:52

Hát nem is miattam :), hanem a miatt, amit ,meg ahogy írtam, nos azzal nem akartalak elkeseríteni.
Tudod: "a valóság csupán illúzió, bár nagyon kitartó." :/

lény 2010.12.27. 13:38:01

Tudom, hogy nem az volt a szándékod. :)
De én sem azért írtam, hogy magadra vedd! (:
süti beállítások módosítása