HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Van ám más is.!

lény 2011.05.27. 22:33

Például, hogy nagyon ügyes vagyooook, mert tudok uralkodni magamon és már jó ideje nem nézegetem A adatlapját. !!!
Nem kell kinevetni, ez igenis nagy szó. Nagyon nagy, főleg azok után, hogy az utóbbi időben nem telik el nap anélkül, hogy ne jutna eszembe.. De én ennek ellenére is tudok uralkodni magamon és megtudom csinálni, hogy NE nézzek utána, hogy mi van vele mostanában.

Egyébként már várom, hogy mikor bukkan fel megint..
Biztos az lesz az első megjegyzése, hogy én mennyire szarok rá és hogy engem nem is érdekel, hogy mi van vele. Meg hogy legutóbb is ő keresett engem..
Igen, így van!
Nem kerestem, mert nem érdekel már annyira, hogy mi van vele. És túl sok közöm sincs hozzá.
Tudom én, hogy folyton ő keresett engem.. Én szándékosan nem írogattam neki msn-en. Amikor írtam, kb szart a fejemre. Vagy ha épp méltóztatott 1-2 tőmondatnál többet is írni, akkor veszekedtünk. Vagy írt valami félreérthetőt, ami után megint más szemmel néztem rá..
Hát köszönöm nem. :D Nekem nincs szükségem már ezekre. Bőven eleget szenvedtem [és szenvedek a mai napig is] miatta.
És most már végérvényesen elegem lett.
Nem érdekel már, hogy mit gondol rólam. És az sem, hogy épp hol van, mit csinál vagy hogy kivel csinálja!?
Leszarom, ha jóban van az exével, vagy összejöttek századszorra is.
Én nem leszek olyan, hogy írogatok neki és állandóan a sarkában vagyok.
Vegye csak tudomásul, hogy ha barátnőként nem kellettem neki, akkor más formában sem kap meg. :)))
Igyekszem szép lassan eltűnni az életéből..!

Címkék: gondolatok dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr342937736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása