HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

:D:D:D

lény 2011.06.09. 20:29

Nincs több koránkelés. Nincs több "becsöngettek!". Nincs több dolgozat. Nincs több felelés. Nincs több iskolai menza. És nincs több számolás. Egy szóval; SZABADSÁG. :D

Ugyan még jövő szerdáig menni kell, de ezek az utolsó napok már nem osztanak, nem szoroznak. Tegnap végérvényesen le lett zárva mindenki, szóval akár rosszalkodni is lehet, úgysem kapunk már érte 1-est. :P
És el sem hinnétek, mennyire megkönnyebbültem tegnap, amikor megtudtam, hogy matekból 2.7 az átlagom!!!!! :)))) A tanár sejtelmesen csak annyit mondott, hogy ennek megfelelően fog lezárni, szóval akkor 3-as!?!? Valószínű..
És Úristen, én annyira be voltam rezelve, mert attól féltem, hogy megfogok bukni. Tudom, hogy hülyén hangzik azok után, hogy az előbb leírtam az átlagom - amiből kiderül, hogy közel sem kellett volna bukástól tartani -, de tekintve, hogy nincs kódom az elektronikus naplóhoz, nem voltam tisztában a jegyeimmel.
Azzal viszont igen, hogy a II. félévben igencsak voltak szarul sikerült dogáim.. A tanár meg elég sokszor hangoztatta, hogy akikről úgy gondolja, hogy jövőre nem fogják tudni megcsinálni az érettségit, azokat inkább most buktatja meg és jövő félévkor, mint hogy 1 év múlva megszívják az érettségin.
Amiben egyébként teljesen igaza van, de én akkor sem szerettem volna megbukni.. Életemben nem buktam még meg semmiből év végén és nem most szeretném elkezdeni..

Szerencsére erre végül nem került sor, úgyhogy most nagyon örülök. :D:D
És totális nyugalom szállt meg, mióta túl vagyunk a szerdán.
Szinte el se hiszem, hogy már ennek az évnek is vége mindjárt. Ugyanakkor pedig ez az idei tanév hosszabbnak tűnt, mint a tavalyi. Visszagondolva szeptemberre.. hm, elég sok dolog történt. :)
De most már nincs sok hátra! :D

Címkék: dolgaim év vége

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr852971573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása