HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Másról

lény 2011.07.10. 23:54

Muszáj beszámolnom az A-s dolgokról is, mert nagyon úgy néz ki, hogy ez olyan téma, amit nem beszélhetek meg senkivel.
Múltkor arról írtam, hogy "visszatért", mert ugye beszéltünk telefonon, aztán írt levelet facebook-on, utána pedig beszéltünk pár szót msn-en is.
Nos, a beszélgetés közben felhozta a találkozást, amire nem éppen azt a reakciót kapta, amire számított. Szerintem. :D
Mutatom:
"Am meg ha hazamentem muszáj találkozni"
"Igen?"
"Igen, ha te is szeretnél!? Meg ha nem baj"
"Hát tőlem találkozhatunk"
"Akarod is?"
"Hát figyelj, igazából nem tudom miért kéne nekünk találkozni, de ezt ne vedd zokon. Gondolom dumálunk majd."
"Hát ha így állsz hozzá akkor hagyjuk.. :("


A többit most nem írom le, a lényeg az, hogy kicsit lehangoltam ezzel a válasszal. :)))
Nem erre számított..
És tudjátok milyen jó érzés volt???? :D:D:D Hogy éreztem, hogy nem esik jól neki, amit írok!? :D:D:D:D:D
Akarok még ilyet... Azt akarom, hogy kicsit ő szenvedjen most!

Ma chat-en beszéltünk, de elég zavaros volt, mert nem kaptam meg, amit írt, meg ő se látta az összes üzenetem.
De biztos vagyok benne, hogy feltűnt neki, hogy más vagyok, mint korábban.
Erősebb. Lazább. "Függetlenebb." !

Szeretném kicsit megszivatni. Azt akarom, hogy koppanjon. És hogy fájjon neki..

Egyébként még egy találkozás is a terveim közt szerepel.. Ott megtudnám, hogy vannak-e egyáltalán céljai velem kapcsolatban!?
Ajj, bárcsak lennének.. Akkor jobban megtudnám szivatni.
De ha megint csak szórakozik, akkor is pofára eshet, mert megmutatom neki, hogy velem többé nem tud szórakozni! Túl vagyok rajta! :D:D:D
Már nem tud akkora fájdalmat okozni, mint korábban.

Címkék: dolgaim őnzősködős ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr643056229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása