HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Akkor majd most.. :)

lény 2011.08.02. 21:15

Tegnap végül közbejött 1-2 dolog és nagyon gyorsan elszaladt az idő.. :D Így már nem volt erőm nekiállni blogolni. :$
De majd most elmesélem, hogy mik történtek szombaton!? :) Aznap is D-nél voltam és képzeljétek, megismerkedtem az Anyukájával. :) Sajnos nem volt alkalmunk túl sokat beszélgetni, de nekem nagyon szimpatikus. :) Aranyos volt, megdicsérte a hajam :$, és mikor eljöttem, azt mondta, hogy menjek máskor is. :)) Remélem, ha legközelebb találkozunk, tudok vele többet beszélni.! :)
A nap váratlan eseménye, hogy D is megismerte Anyát. :D:D Ugyanis úgy hozta a sors, hogy mikor hazafelé jöttünk, Anya épp kutyát sétáltatott és összefutottunk. :P Én nagyon örültem neki, hogy így alakult. :D Mindketten zavarban voltak, de Anya jól leplezte. :P
D szinte alig szólalt meg, csak állt és mosolygott. :) Olyan aranyos volt, hogy megilletődött.. :)) Próbálta adni a lazát, de nem nagyon jött össze.. :))

Ajjj és most már tényleg szeretném áthívni valamelyik nap! Minél hamarabb. :D Kiváncsi vagyok Apa véleményére is.
Anya odáig volt érte. :D Amint beértem a lakásba, áradozott Róla. :))) Hogy milyen szép a szeme és hogy bemutatkozásnál mélyen az ő szemébe nézett [Anya ezt nagyon értékeli! Neki ez sokat számít. :)], meg hogy milyen aranyos orra van. :))) És hogy az első benyomás nagyon jóóóó. :))))
És én úgy örülök. :D:D:D Mondjuk sejtettem én, hogy Anyával nem lesz gond.
Tényleg kiváncsi leszek, hogy Apa mit mond majd!? :)

Címkék: dolgaim várt~váratlan

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr753121226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása