HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Hosszú nap

lény 2008.04.22. 18:47

Az. És még nincs vége.Ha jobban belegondolok, ne is legyen vége. A holnapi napot legszívesebben kiradíroznám a naptárból, de nem tehetem... :( Amúgy a 2. helyezést értük el a röplabda meccsen. De elég rossz érzés tölt el, amikor eszembe jut, hogy holnap lekell[ene] adni az Olvasónaplót. Ahogy eddigi életem során, most sem olvastam el a kötelezőt [és mostmár nem is szándékozom]. De furcsa mód most még annyira nem izgat ez az egész. Igazából nyugodt is lehetnék, hisz elvileg "csak" egy 1-es jár a hiányért, de valami azt súgja, nem úszom meg ennyivel... Hanem mondjuk utólagosan bekell majd pótolni. Ááá semmi kedvem, és időm, és energiám az egészhez! ... A másik aggasztó dolog a Tanszaki. Fogadok ez nem mond túl sokat... :P Egy hangverseny-szerűség, ahol előadunk ezt-azt... [ugyanis halkan megjegyzem, hogy immáron 6 éve gitározom] Mostmég tulajdonképp nem is izgulok, de már előre utálom az egészet, hisz mégcsak az sincs, hogy "előadom magam" és utána lépek... Mert én nem egyszer, hanem HÁROMSZOR lépek föl... És ettől kiráz a hideg. Márcsak azért is, mert biztos a 2. szám után már unni fogják a fejem [teljes mértékben megértem] és én sem lehetek nyugodt, amikor az első darabommal végeztem. Amúgy is izgulós vagyok...
Na de elég ebből a lehangoltságból, ezt a blogot nem [csak] azért hoztam létre, hogy a bajaimat osszam meg másokkal. Különbenis; tulajdonképp magamról alig írtam valamit. :) Persze mindent nem is akarok, hisz "ez az egész" úgy izgalmas, ha nem fedem fel a kilétem/hollétem...  Sajnos úgy néz ki, a "bemutatkozás" későbbre marad, mert azért másból nemigazán szeretnék beszerezni rosszjegyet...

Címkék: vegyes

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr85437518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása