HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

1 vizsgán túl

lény 2014.01.21. 15:41

Ma kezdődtek el a fél évi vizsgáim. Az elsőn már túl is vagyok, 5-ös lett!!!! :D:D
Pedig elképesztően izgultam előtte, ugyanis az előttem lévők elmondása szerint a tanár eléggé bekeményített. Én alapjáraton izgulós típus vagyok, még akkor is, ha tudom, hogy lelkiismeretesen felkészültem korábban.
De igazából akármennyire is készülök, mindig marad 1-2 olyan tétel, amit nem szívesen húznék ki, mert nem vagyok biztos a tudásomban. És ma sikerült ezek közül kifognom egyet.
Hogy ezek után miért lett mégis 5-ös?
Őszintén szólva magam sem tudom.. De úgy érzem, hogy kiérdemeltem! :) Bejárok órákra, jegyzetelek, készülök a vizsgákra. Szerintem elegendőt teszek azért, hogy aztán végül jó jegyet kapjak. :)

Amit mára tartogattam még, az egy álláslehetőség, amire most bukkantam rá.
Ruhabolti kisegítés heti minimum 20 órában, rugalmas munkabeosztással. Igazán kecsegtető ajánlat, főleg, hogy nekem ezen a téren már tapasztalatom is van! Felkeltette az érdeklődésemet, csak már most azon kattog az agyam, hogy ha esetleg összejönne, akkor hogyan tudnám összeegyeztetni a sulival, a gyakorlattal és nem utolsó sorban D-vel?
Ugyanis a leírás szerint hosszú távra keresnek embert - tehát gondolom nem 1-2 hónapra - és nekem az év végi vizsgá[i]mat mindenek elé kell helyeznem, hisz a "végzettségem" függ tőle. Aztán a gyakorlatot sem hanyagolhatom el, mert az meg kell a sulihoz, meg az osztálytársaimmal sem szeretnék kiszúrni.
És akkor D-ről nem is beszélve, akit aztán végképp nem akarok fogok háttérbe helyezni a munka miatt. Később úgyis dolgozom/dolgozunk majd eleget..

Mindezeket végiggondolva beadtam a jelentkezésemet. Főleg, hogy a mai horoszkópom is bíztató dolgokat írt. :P Elvégre, ha nem is próbálkozom, esélyem sem lehet. Ha összejön, majd ráérek akkor gondolkodni a többi dolgon.! :)

"Ha ma ki kellene mozdulnod a megszokott körülményeid közül, tudd, hogy mindenképpen remek eredmények várnak rád. Légy nyugodt, mert akkor is szép pillanatok jönnek, ha csak a szokásos rutinfeladatokat végzed. Az utazás, esetleg költözés, munkahelyváltás gondolata ma mindenképpen fontos szerepet kap. Semmiben se tétovázz, hanem cselekedj!

Napi tipp: légy határozott. Ha vacillálsz egy-egy részletkérdés felett, elveszhet a lényeg!"

Címkék: vizsga dolgaim várt~váratlan

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr995773628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása