HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Ami eddig kimaradt...

lény 2008.06.21. 20:10

Nem is húzom-halasztom tovább, mert visszaolvastam a hosszas kimaradásom előtti utolsó bejegyzést, és azt véltem felfedezni, hogy Visegrádról nem meséltem el semmit. :S

Nos, annyiról talán már volt szó, hogy csak a Suli DÖK-ösei, valamint a kiemelkedően jó tanulók vehettek részt a kiránduláson. Komolyan mondom, nem is hittem volna, hogy Visegrád ennyire közel van! Szinte percre pontosan 1 óra alatt odaértünk. És hála az égnek, megúsztuk az esőt is, mert csak addig esett, amíg a buszban utazgattunk... :):)

Hát mit mondjak, a sofőr elég f*sz volt... Azt még csak-csak megértem, hogy nem lehet felállni, meg járkálni út közben, de nála kajálni, sőt hátrafordulni sem lehetett! Ha valaki "megszegte" ezeket a 'szabályokat', rögtön mind a 4 tanár ráförmedt... [pfff...]

Tulajdonképp túl hosszas beszámolót nem tudok tartani, mert csak egy izgalmas dolog történt. Életemben, azaz életünkben először BOBoztunk V-vel. Tudjátok, amikor egy kis autó-szerüségbe kell belegyömöszölni magad, aztán egy "sines" pályán kell hullámozni. :P

Bevallom, először tartottam az egésztől, és többször végiggondoltam, hogy akarok-e menni!? De aztán erőt vettem magamon, és azt mondtam; "Vágjunk bele!" Nem bántam meg, igazi élmény volt. Jól éreztük magunkat.

Annak nem örültünk, hogy 2 órával előbb értünk haza, de a nap végén ez sem volt olyan rossz, mert a kirándulásra kapott pénzből beültünk a Burger Kingbe. :)

Élményekkel teli, kalandos napot könyvelhettünk el. :)

Címkék: kaland dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr55532637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása