HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Van ilyen [!?]

lény 2008.09.18. 15:50

Bemásolom a keddi horoszkópom.

"Teljesen össze vagy zavarodva egy kollégáddal vagy barátoddal kapcsolatban. Úgy érzed, hogy félreérthetetlen jeleket küld feléd arról, hogy szeretne több lenni az életedben, mint szimpla barát vagy munkatárs."

Na jó, nem mondom, hogy totálisan ez a helyzet, de azért van benne valami. Mert ugye aznap Ő is tök furán viselkedett, azok után, hogy elkérte a számom, és nem hívott.
És [megint] ott van K is... De vele csak hülyülünk, én úgy vettem észre. Ő basztat engem, én őt. :)

És most bemásolom a mai horoszkópot is. :P

"A szerelemi életed egy kicsit viharos mostanában. Nem tudod mit akarsz, fogalmad sincs, hogy mit vársz a jövődtől, s ez megnehezíti a kettőtök dolgát. Ha szingli vagy, mostanában különösen egyedül érzed magad."

Tulajdonképp az egészet félkövérré tehettem volna, mert ez viszont szinte 100%-osan célba talált. Ez számomra olyan érdekes... Hogy egy csomó ismeretlen ember helyzetét ennyire be lehet határolni...

Címkék: érdekesség dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr54670040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása