HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

helló.

lény 2008.09.27. 19:37

Eddig nem is említettem, hogy mennyire gyarapodott a bejegyzéseim száma, mióta ismét suli van. :) Hát igen, be kell látni, hogy azért unatkoznánk, ha nem lenne... Persze, olykor-olykor elég szar, mert ugye ott vannak a dogák, meg a felelések, de ha minden nap szánsz kb fél órát egy tantárgyra, mindenből meglesz legalább a közepes szint. Én az elmúlt héten szinte minden nap tanultam minden órára. :)) Az egy dolog, hogy engem pont nem feleltettek... :S De azért mégiscsak kellemesebb úgy ülni a padban, hogy nem kell attól félned, mi lesz, ha kihívnak.. :D

Sajnos a mai napomat totálisan elszartam, mert a családdal étterembe voltunk. :)) Éshát eltartott egy darabig, mire megkajáltunk, és hazaértünk. Most is a rendrakás közepén vagyok, mert az agyamra megy, hogy a könyveim nem férnek bele a fiókjaimba a tavalyi cuccok miatt.. :S Így elhatároztam, hogy leltárt tartok, és kiszórom a fenébe a régi régi könyveinket. :) :) V-nek még a 3.-os füzetei/könyvei is megvannak... :O Ami azért elég durva, mivel ő tavaly érettségizett... :O :P:P

Címkék: dolgaim elfoglalt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr78684811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása