HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

megint helló.

lény 2008.09.27. 19:45

Az imént kihagytam, hogy ma láttam Őt.
Ami nem túl meglepő, bár azt hittem, a Forma 1 miatt otthon lesz majd... Hát nem így volt. De Ő persze nem látott, igyekeztem úgy intézni, hogy csak bekukkantok, hogy melózik-e!? Mert utoljára 14-én láttam. És aznap is beszéltünk utoljára. Persze a szokásosat; "Ezt és ezt kérem." "Ennyi, meg annyi lesz." blablabla... Én hülye arra gondoltam, a talink után talán jobban "megnyílok", és elkezdek vele trécselni mindenféléről. Vagy talán Ő mond majd valamit... Na arra várhatok. :'(
A hét minden napján azon filóztam, hogyan tovább?? És mindig arra lyukadtam ki, hogy VÉGE. Én majdnem mindent megtettem annak érdekében, hogy barátságnál több legyen köztünk. Bár, ha jobban belegondolok, barátok se vagyunk...
Ő nem reagál a lépéseimre, és nem küld jeleket... Csak félreérthetően viselkedik. Nem tudok eligazodni rajta. De döntést kell hoznom. Mert ez így nem mehet tovább... Ez a se veled- se nélküled izéé. Én szeretem... szerettem... Már magam sem tudom, mit érzek...
Hátmég, hogy Ő mit érez...

[...] !?!?

Címkék: gondolatok dolgaim örök~rejtély

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr78684825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása