HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

miért?

lény 2008.09.30. 19:22

Hmm... most veszem észre, hogy mostanság rászoktam a kisbetűvel való írkálásra a címben. Remélem titeket nem zavar, mert lehet, hogy egy darabig így lesz még. :)

Nem értem, miért van az, hogy reggel fölkelek, tök szar kedvem van, egész addig, amíg a Suliba nem érek, utána meg mintha egy másik világban lennék, egyszercsak elkezdek jókedvű lenni. !? No persze, ez nem mindig van így, mivel a dogák/felelések engem sem vidítanak fel. De ma is pl. egész jól telt a nap, leszámítva azt a kibaszott tesi órát, amiről inkább nem is nyilatkozom... Isi után benéztünk egy bevásárlóközpontba, és nem szóltunk Anyának. Mikor már egy órája otthon kellett volna lennünk, ránkcsörgött, hogy hol a ***-ba vagyunk? És ennyi. Már el is van rontva a kedvem. De ha jobban belegondolok igaza van.. Miért nem szóltunk neki? Hát jó kérdés... Nem gondoltam volna, hogy ennyire elhúzódik... Vagy arra nem gondoltam, hogy hirtelen mindenki értünk aggódik majd...

Nem is mondtam még, mert egy szenilis hülyegyerek vagyok :), hogy vettem egy Coelho-könyvet. :))) Ugyan mégcsak az 50 valahanyadik oldalon tartok, máris IMÁDOM. :))) De vissza kell vinnem kicserélni, mert a 85-86. oldal olyan, mintha kiradírozták volna. :O Egyszerűen nem látszanak a betűk. :O :S Remélem még visszalehet vinni, mert pont egy hete vettem. :) A nyugta megvan, tehát nem nagyon lehet ellenvetésük. :)

Címkék: miért dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr92689547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása