HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

200 Ft.

lény 2008.10.27. 13:37

Tegnap már nem akartam azt is leírni, hogy mit szólok a 200 Ft-os papírpénz leváltásához, mert így is elég volt az a 4 vagy mittudomén mennyi bejegyzés egy napra. :) Úgyhogy ezt a témát mára tartogattam. :) Gondolom senkinek nem új, hogy valószínüleg jövő év elejétől már fémpénz lesz a 200-as. És azt sem most halljátok először, hogy lehet szavazni, hogy miként nézzen ki!? Noshát, én is szavaztam, meg kell mondjam, én látatlanba is a Lánchídra voksoltam volna. De úgy, hogy láttam is!  Különben nem örülök, hogy lecseréljük a régi jól bevált papírpénzt.. Talán azért nem, mert nem szeretem, ha fémszagú a kezem. :P Ráadásul, ha így haladunk, pár év múlva már akár a 20.000-res is egy darab érme lesz. :S Természetesen 100%-ig megértem a rosszul látókat, akiknek ez a 'csere' csak javukra válik, és megkönnyíti az életüket. Ha belegondolok, ez is a mi hibánk. Mármint a váltás. Mert a legtöbb emberben nem lehet megbízni, és ott ahol tudja, átveri egyik a másikat. És meglopja. És még sorolhatnám...
Egy szó mint száz, bízom benne, hogy végül a Lánchidas kép lesz a 200-as hátoldalán. :) [viszonylag] rövid időn belül kiderül! ;)

Címkék: pénz dolgaim eldöntendő

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr80734296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása