HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Nem is gondoltam volna

lény 2008.12.29. 19:22

Épp nemrég kerestem rá blog.hu-n Lakatos Krisztiánra. Kiváncsi voltam, mások hogy viszonyulnak hozzá. És benyomásom szerint nem én vagyok az egyetlen rajongója. Ami persze kicsit sem meglepő... :D

Különben én kicsit félreismertem. Illetve ez rossz szó, mert nem ismerem, de a nyilatkozásaiból azt vettem le, hogy a vagány, belevaló csajokat kedveli. Akik megmutatják, amilyük van, meg ilyenek...
Ezzel szemben Ő egy visszafogott, kedves, aranyos, jó hangú, és nem utolsó sorban helyes fiú. És nem éppen egy Paris Hilton-félét képzelnék mellé. :S

Ó! Hamár Megasztár, akkor semmiképpen sem hagyhatom ki, hogy Karácsony előtt alkalmam volt személyesen is találkozni Lüszikével! (N) Ugyanis a szomszédaim ismerik személyesen is [hűha, de nagy kaland.. pf], és gondolom így, hogy vége lett a műsornak, meglátogatta őket. Számomra nem volt olyan 'hűde' nagy élmény, márcsak azért se, mert a december 2-ai bejegyzésemből kiderül, mennyire vagyok oda érte...
Szóval, nem volt semmi extra. Kissé meglepődtem, hogy milyen alacsony, de úgy különben nem volt semmi szóváltás, és autógrammot se kértem! xD

Hmm.. van egy képem, amin Krisztián is, és Lüszi is rajta van. Totálisan ideillene, de úgy gondolom, inkább olyat teszek be, amin csak Krisztián van... :P

Címkék: megasztár dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr29847377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása