HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

ÍÍÍ.. túl sok a "szar" :D

lény 2009.01.28. 18:16

Kiváncsiságból beírtam a blogom keresőjébe a 'szar' kifejezést, és meglepően sok bejegyzést dobott ki.. :$ :) Ejj, nem kéne sokat káromkodnom, mert rossz fényt vet rám.. :D :P

Különben, ha valakinek nem lenne a közelében naptár, azt tájékoztatom, hogy a hét közepénél tartunk. [pontosabban; 2009. január 28. szerda :D]
Ebből következik, hogy márcsak 2 nap és pénteeeek. :)))
Holnap, előreláthatólag 3 lyukas órám lesz. Elmarad az 1. [töri], de sajnos bekell menni, mert az O.fő bejön helyettesíteni... :| Ezenkívül, lehetséges, hogy hamarabb hazajöhetünk, mert nem lesz 6. óra [kémia] sem. :))


Áhá!! Tudom, mi az, amiről lassacskán 1 hónapja beakarok számolni, de eddig még nem sikerült, nagyrészt feledékenységből. :P

Az év első csalódása/kiábrándulása
Lakatos Krisztiánhoz köthető, mert nemrégiben [hehe, jó vicc, márvagy 2 hete. Vagy több? :P ] szerepelt a Tv2 Hal a tortán című, nagyon színvonalas... műsorában. Amit csakis Őmiatta néztem. Sikeresen ki is ábrándultam belőle, mert megismertem az igazi arcát. A képernyőn keresztül és a viselkedése alapján eléggé úgy tűnt, hogy kicsit elvan szállva magától.. Beszólogat mindenkinek, leugat másokat, és ez egyáltalán nem szimpatikus nekem. A zenei tehetségét elismerem, mert tényleg Isteni hangja van, de attól még nem kell másokat oltogatni...


Nkuya Soni-át is megismertem közelebbről, és az ő viselkedése Krisztiánén is túltett. Bár mondjuk, nekem már az sem jött be, hogy kiesése után rögtön rohant a nyuszis magazinhoz, régi álmát megvalósítani... pff

Szóval, a Megasztárosok közül, elég kevés ember van, aki ugyanolyan maradt [legalábbis látszólag], mint a bekerülés előtt. Ilyen pl. Fekete Dávid, akiben egy jólelkű, önzetlen, kedves, aranyos, és nem utolsó sorban helyes :)) fiút ismertem meg. :D akinek a hangja is a helyén van. :-)

Zárásul még annyit, hogy a Hal a tortán adásai alatt sikerült kellemesen is csalódnom.
Méghozzá Hienben, akit eleinte nagyon nem kedveltem. sőt... Viszont a főzősműsorban nyújtott viselkedés alapján egyáltalán nem olyan, amilyennek hittem. Egy kedves, bohókás kiscsaj, aki nincs elájulva attól, hogy részt vett a Megasztárban. Ezután is éli tovább az életét, csak kicsit másképp.. :D

Címkék: megasztár váratlan dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr81908718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása