HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Paulo Coelho: Tizenegy perc

lény 2009.02.07. 14:25

Kicsit kellemetlenül fog hangzani, de unalmamban kezdtem el olvasni, tegnap, lefekvés előtt. Mégha nem is voltam Suliban :Đ, a napom fárasztó volt [a sok nevetés megtette hatását...], és mivel nem tudtam megoldani az esti DVD-zést, máshoz meg fáradt voltam, úgy döntöttem olvasok egy kicsit. Utána nem is akartam letenni a könyvet, mert felkeltette az érdeklődésemet. Mindössze az első 20-25 oldalt olvastam el, máris találtam benne számomra már ismert mondatokat. :)) Arról nem is beszélve, hogy a hangulatomhoz is passzolt a könyv.
Ígyhát megragadom az alkalmat és idézek belőle Nektek egy keveset.

"Maria szemrehányást tett Istennek, de aztán lassacskán hozzászokott a menstruációhoz. Abba viszont nem tudott belenyugodni, hogy elveszítette a szerelmét, és marcangolta a bűntudat, hogy csakis ő tehet róla, mert olyan hülyén elmenekült, éppen az elől, amit a legjobban kívánt. A tanítási szünet utolsó napján elment a városka egyetlen templomába, és megesküdött Szent Antal képére, hogy ő maga fog beszélgetést kezdeményezni [utálom ezt a szót.. -lény] a fiúval."

                                                     [...]

"De mivel az elérhetetlen vágyak tönkreteszik az ember életét - főleg, ha az ember anyja varrónő, az apja meg soha nincs otthon -, hamar megértette, hogy inkább azzal kéne törődnie, ami körülötte történik. Sokat tanult, hogy kevesebb idő jusson álmodozásra, de közben mindig arra gondolt, mikor találja már meg azt, akivel megoszthatja álmait."

                                                     [...]

"Meg akarom érteni a szerelmet. Tudom, hogy akkor éltem igazán, amikor szerettem, és azt is tudom, hogy most semmi olyan nincs az életemben, ami lelkesítene.
De a szerelem olyan szörnyű: nap mint nap látom, hogy szenvednek a barátnőim, és nem akarom, hogy velem is ez történjen." [...]
 

Címkék: könyv amit olvasok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr36928433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása