HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Így marad?

lény 2009.05.02. 14:43

A jelenlegi állás szerint V nagy ívben szarik a fejünkre, és elérte, hogy D se törődjön velünk túl sokat. Az utóbbi 2 napban direkt Elérhető állapotban voltam msn-en, hogy ne tudjanak kifogást találni, amiért nem írtak nekem. Persze, egyikük sem írt, mégcsak annyit se, hogy; Jó utat!, vagy valamit.. Elég rosszul esik, mert nem akarnék rosszba lenni velük. Viszont én már nem tudok mit kitalálni. Nem fogok utána loholni. Bízom benne, hogy talán azért 'kerül', mert örlődik, hogy megbocsásson-e? De az is lehet, hogy ő akkor és ott végérvényesen nyugtázta, hogy a MI kapcsolatunk már soha nem lesz a régi..
Nagyon csalódott vagyok, hogy neki az elmúlt 16 év ennyit jelentett. Ezek szerint egy hiba végzetes lenne? Ilyen könnyen tönkretehet egy hosszú ideje tartó barátságot?

Címkék: szomorú dolgaim felbomló barátság

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr911098818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása