HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Végre itt a nyár :D

lény 2009.07.27. 18:52

Tudom, hogy már egy ideje nyár van [ha máshonnan nem, legalább abból rájöttem, hogy hónapok óta nincs Suli xD], de én igazából csak most kezdtem el igazán élvezni. Lehet, hogy csak azért, mert örültem neki, hogy végre nem 38-40 fokok vannak, hanem kellemes 30-35, megspékelve egy kis viharos széllel. :P
Az elmúlt 2 napban H-val, illetve egy másik osztályársammal is találkoztam. Mindkét nap nagyon jó hangulatban telt, és az időjárás is nagyszerű volt. Én nem is akartam hazajönni. :'D A nagy sétálások és röhögések közepette felfedeztünk egy szuper helyet. [A nevét nem írom le, mert szeretném, ha a továbbiakban sem lenne ott tömeg... xD] Az biztos, hogy gyakran megyünk még arra, de nagy valószínűséggel csak akkor, ha bérlet is van, hiszen gyalog elég hosszú és fárasztó út lenne.. Még úgy is, hogy nem az egész utat tettük meg gyalog, volt vagy 1 óra,mire kijutottunk oda. :)) De megérte, mert csodaszép, nyugodt, kellemes kis hely. :D
Egyefene, mutatok képet, de nem azért, hogy szemétkedjek, hanem hogy könnyebb legyen elképzelni. :)) Lehet, hogy sokatok számára nem is lesz olyan nagy cucc, mivel minden évben jártok nyaralni.. Mi nem szoktunk, mert nincs nyaralónk, és az éédes drága kutyánk is megnehezíti az utazás lehetőségét... :|

Címkék: nyár dolgaim

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr501272143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andy332488 2009.08.15. 00:08:55

Tényleg szép..! :-)
süti beállítások módosítása