HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Sulis dolgok

lény 2009.09.06. 16:07

Túl az első héten, már tudom, hogy nem is olyan rossz az, ha az embernek nem kell korán kelnie, és egész nap nem csinál semmit..
Bevezetőnek ez a mondat ideális volt, mert tükrözi az érzéseimet. Persze nem kell rögtön azt gondolni, hogy máris utálom a Sulit, de annyira rossz, hogy megint tanulni kell... :'(
Csak hogy kicsit beszéljek az elmúlt napokról, mindenképpen meg kell említenem, hogy minden nap megsiratjuk, hogy elment a tavalyi matek tanár... :'( Nem feltétlen azért, mert az újak sz*rok [de azért is..], hanem mert annyira jó, kedves, vicces, és megértő tanár volt! Nagyon rossz nélküle.. :'( Aki most tanít minket, első ránézésre - mint már említettem korábban - rendesnek tűnik, és órán sem szemét vagy ilyenek, de az első igazi óra után, amin már tanultunk, nekem úgy tűnik, hogy év közben lesznek még gondjaim.. Alig értettem valamit abból, amit átvettünk, és még csak megkérdezni se "mertem", mert ott van az a k*cs*g srác a másik évfolyamból, akit utálok és aki tuti beszólna, ha megkérdeznék valamit a tanártól.. Tegnap matekoztam vagy 1 órát, hogy megértsem az anyagot és azt hiszem, most már megy is valamennyire, de a leckét még így sem sikerült megírnom.. :S

Az egész hétben a röplabda lett volna a legjobb, de azon sem éreztem túl jól magam, mivel H nem tudott jönni, így én voltam a legidősebb. Ugyan ott volt még 2 osztálytársam, de azok is fiúk és hát... Nem mindig vagyunk egy szinten, ha értitek mire gondolok... :)) Arról nem is beszélve, hogy a tesi óra meg a röplabda miatt olyan izomlázam volt és van egész hétvégén, hogy majd' megőrülök. Mára mondjuk jobb sokkal, de tegnap fájt mindkét combom, a lábam szára, a tenyerem és a seggem is. :'D Látszik, hogy nyáron nem igazán erőltettem meg magam... :|

Címkék: dolgaim káromkodós év eleje

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr521363841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása