HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Ne ess már...

lény 2009.10.12. 19:30

Akkor legalábbis ne, amikor épp úton vagyok.. :)


Ma nem zavart, hogy az egész várost elárasztod vízzel. Szünetekben az ablakból figyeltem, miként pusztítassz, nem törődve azzal, hogy ez zavar-e egyáltalán valakit!? ... Engem akkor nem zavart. Sőt, még jól is esett az a friss levegő, amit magaddal hoztál. :)
Még mostanra sem hagytad abba. Talán nem is szándékozol.. De azt már kezdem unni, hogy szünetet sem tartassz. Hogy fogok én így holnap bemenni a Suliba?

Reggel kicsit elrontottad a kedvem.. Amúgy sem volt túl jó a reggelem, mert a gondolat, hogy újabb hét kezdődik, kicsit lehangolt. Erre még te is rákezdtél.. :S
Na de talán legjobban az zavar most, hogy nem tudom megörökíteni, hogy esel. :| Ami miatt persze nem téged okollak. :)

Mára ennyit a bajokról. És az időről.

Címkék: eső dolgaim neki

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr821445786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása