HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

A változás jó! :)

lény 2009.11.22. 18:31

Legalábbis az a változás, amin pénteken átmentem, mindenféleképpen jó! :D:D Ugyanis végre eljutottam a fodrászhoz, és levágattam a hajam! :) El sem hiszitek, hány hónapja szerettem volna már "túlesni" ezen, és most, hogy végre sikerült, nagyon boldog vagyok. :D
Eleinte tartottam tőle, hogy nem lesz elég szembetűnő a változás, de most már egyáltalán nem aggódom emiatt.
Péntek délelőtt még a hátam közepéig, estére viszont már csak a vállamig ért a hajam. :DD
Nagyon kiváncsi vagyok rá, hogy mit szólnak majd az osztálytársaim, hisz nem csak a hajam hossza változott, hanem máshol is van elválasztva. És az is elég feltűnő. :) Nekem nagyon tetszik az új külsőm, hamar sikerült megbarátkoznom vele. (:

Nos... miről is akartam még írni?
Ó, igen! Nemrég újra elkezdtem olvasni Coelho-tól a Tizenegy perc-et, amit jó pár hónapja félbehagytam. Ugyanis olvasni is annyi ideje szerettem volna már, így hát belekezdtem megint. Most valahol a 100. oldal környékén tartok. Remélem 1 hét alatt sikerül befejeznem, mert ezt követően valószínű, hogy beszerzek egy másik Coelho-könyvet is. [ -> Veronika meg akar halni]
Ami a Tizenegy perc-et illeti, nem tetszik annyira, mint amennyire a Piedra folyó partján ültem és sírtam tetszett. Talán azért, mert ez egy prostituáltról szól, és mivel ez a téma egyáltalán nem áll közel hozzám, valahogy a könyv sem hozta [még] meg a várva várt tetszést.

Mára ennyit, de tartogatok még egy témát, amiről hosszabban fogok írni. Remélem valamikor hét közben lesz rá időm, hogy jelentkezzek újabb bejegyzéssel.
Addig is legyetek jók és szobatiszták.. :P

Utóirat:

BOLDOG SZÜLINAPOOOOOOT H!!!! :D:D (K)(K)

Címkék: boldog könyv amit olvasok dolgaim várt~váratlan

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr471544378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása