HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Itt a tél

lény 2009.12.16. 18:47

A mai havazás tette érvényessé számomra a telet. Ettől már biztosabb vagyok benne, hogy december van. :D Örülök. Most szeretem a havat.
Gondolom nem ez volt az első és utolsó havazás, így jó lenne beszereznem egy hordható sapkát. :) Kicsit érdekesen hangzik, mi? :P A fejemben már elképzeltem, hogy milyen kellene, de azt hiszem a megvétellel lesznek még gondjaim.

És ha már a télnél tartunk, most szólok [mert ilyen úgysincs túl gyakran :P], hogy lesz a Polar Express a tv-ben!! Ha emlékeim nem csalnak, valamikor 24.-e környékén, de majd még pontosan utánanézek. Csak azért szólok, mert már emlegettem párszor ezt a filmet, és ha már úgy adódott, hogy idén végre leadják, akkor nem szalasztom el az alkalmat, hogy előre szóljak Nektek. Ezt akár ajánlatnak is vehetitek, abban az értelemben, hogy ha nem tudtok dönteni, hogy mit nézzetek, hallgassatok rám.. :P Persze gőzöm sincs, hogy a másik adón mi lesz.. Lehetséges, hogy én most kihagyom az Express-t, de azért mindenképp szerettem volna időben szólni, hogy lesz. :D
Mert feltűnt, hogy leggyakrabban - vagy inkább; szinte mindig - csak utólag számolok be filmekről, hogy ilyen meg olyan jók. Ami akkor érthető, amikor én is először látom az adott filmet, de amikor már ismerem és épp azért nézem meg, Nektek viszont csak később számolok be róla, az nem túl kedves dolog.. Ez remélem valamelyest érthető így. :D
A lényeg tehát az, hogy legközelebb is előre szólok, hogy mikor lesz olyan film, ami nekem tetszett és ajánlani tudom. :P Aztán legfeljebb megnézitek és nekem estek, hogy hogy merészelek ilyen rossz filmet ajánlgatni?.. :P

Egyébként ez a mai bejegyzés hosszú lesz, szóval akinek az előző jónéhány sor már sok volt, az most fejezze be az olvasást, mert van még rengeteg dolog, amiről írni szeretnék.

Épp Alesha Dixon-t hallgatok [To love again]. De lehet, hogy nem kéne, mert így inkább a zenére koncentrálok és nem haladok az írással. :P

Két dolog jutott eszembe. Én nem is dolognak, inkább 'mániának' nevezném őket. :P
Az egyik a Twilight. Amiről furcsa [?] mód még soha nem tettem említést. [Aki nem hiszi, járjon utána! A keresőbe ha beírod, csak ezt a bejegyzést fogja kiadni. Elvileg... :))] Különben kb 2 oka van annak, hogy eddig nem írtam róla. Az első, hogy nem láttam a filmet és a könyvet sem olvastam. A második pedig, hogy egyik sem érdekel túlzottan.
És ezt a legnagyobb "hidegenhagyással" mondom. Tehát nem vagyok mellette, nem vagyok ellene, szimplán csak vagyok, és tudom, hogy ő is van. És tudom, hogy most ekörül forog a világ. Nehéz is lenne nem észrevenni.. Vagy azt hallom, hogy mekkora sz*r, vagy pedig próbálnak rábeszélni, hogy nézzem meg, mert tényleg kihagyhatatlan.
Nos, mostanra megtanultam, hogy nem másokra kéne hallgatni, hanem nekem kéne leülni megnézni és eldönteni magamban, hogy jó-e vagy nem. Majd valamikor biztos megnézem, mert eléggé megoszlanak a vélemények és azért kicsit kiváncsi is vagyok rá. De az biztos, hogy az a "valamikor" nem a kzeljövőben lesz... :)

A másik dolog a Twitter. Amit én személy szerint nem használok [és nem is fogok], mert egyszerűen nem látom értelmét annak, hogy néhány mondatban összefoglaljam, hogy mikor hova megyek. Tudtommal valami ilyesmiről szól ez a dolog, de javítsatok ki, ha tévedek, mert tényleg nem teljesen vagyok képben..
Ami azt illeti, olvasni azért szoktam 1-2 emberke írásait.. Annyi biztos, hogy az illetők kusza mondatai, illetve "közzétételei" [létezik ilyen szó? :O :))] között szoktam olyan információkat találni, amik jól jönnek.. :) Tehát nem biztos, hogy annyira nagy hülyeség lenne ez a twitterezés.. De ez persze nézőpont kérdése. :)

Azt hiszem, most kezdek bele az utolsó témába, mert más nem jut eszembe, amit ma szerettem volna leírni. :)
Ma megnéztem a HSM 3-at. :D Örülök neki, mert azok után, hogy az első 2 részt rengetegszer láttam, kicsit zavart, hogy a 3.-at még egyszer sem.. :S Persze nem volt előre betervezve, mert valójában a Szex & New York mozifilmre készültem, de az végül nem jött össze, így választottam más filmet. :)
Nem fogom túlzásba vinni a film értékelését, mert sajnos voltak benne megszakítások, így nem mondhatom, hogy egyben és teljes egészében láttam. :( Mindenesetre, azt tudnám most mondani, hogy ha választanom kéne a 3 közül... Nem biztos, hogy a harmadik lenne az, ami a legjobban tetszett. Eleinte például, csaknem negyed óra elteltével mindössze annyi történik, hogy a Wildcats kosárcsapat megnyer egy meccset. Az első 10-15 percben tehát vártam a történéseket.. A zenék persze ebben a részben is nagyon el lettek találva, főleg, hogy az egyiket előzőleg már ismertem.. :D Mikor 2× is meghallottam a filmben, nagyon megörültem, mert szerintem az a legjobb szám. [-> Can I have this dance]
Egyébként voltak vicces, aranyos és fordulatos jelenetek is, tehát nem untam el magam, nyugi, csak valamiért mégsem érzem úgy, hogy olyan hűde jó lett volna ez a harmadik rész. Nem tudom pontosan megmondani, hogy miért. Talán mégegyszer látnom kéne és akkor betudnám rakni a másik 2 rész 'mellé'.. :)

Jáááj, mielőtt befejezném! A lényeget ki ne hagyjam máááár!
Holnap megyek Suliba! Elég furcsa belegondolni és eléggé tartok is tőle, de majd ha lesz időm, holnap beszámolok róla, hogy mik történtek velem ennyi kihagyás után..

Címkék: film dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr151602779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása