HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Csak röviden

lény 2010.02.17. 17:56

Ahhoz képest, hogy a szerda általában a mélypontja szokott lenni a hetemnek, ez a mai igencsak jól telt. :) Azt leszámítva, hogy reggel iszonyatosan fáradt voltam. De tényleg.
Azt nem tudom, hogy ennek az volt-e az oka, hogy későn feküdtem, vagy az, hogy elszoktam a korai keléstől, de mindenesetre azért este jót aludtam. [Csak ezek szerint nem eleget.. :S] :))
Sajnos ez a többi családtagomról nem mondható el, mert őket felverte álmából egy autó riasztója, ami hajnalban 2 percenként bekapcsolt. :| Én is felkeltem rá, de fáradtságomnak köszönhetően nem volt gond visszaaludni. :P

Ami a nap további részét illeti; a tesi tanár meggyógyulásával egyenes arányosságban betegedett le a matek tanárunk. Illetve ez nem teljesen pontos kifejezés, hiszen már múlt hét elején meg volt fázva, így talán inkább azt mondhatnánk, hogy mára rosszabbodott az állapota. :| Feltehetőleg reggel még nem volt ennyire ramatyul, hiszen egészen az óránk kezdetéig a suliban tartózkodott, de mikor láttam bemenni a kémia terembe [már órán], látszott rajta, hogy tényleg szarul van. :(
És attól függetlenül, hogy nem a kedvenc tanárom, őszintén kívánok Neki jobbulást!!! 
[Persze azért halkan annyit megjegyeznék - minden rosszindulat nélkül -, hogy szerintem ezen a héten már semmiképpen se jöjjön iskolába..]

Zárásul csak annyit, hogy holnap rövid napom lesz, úgyhogy remélem az is hasonlóan fog telni. :D És ha összejön, amit tervezek, akkor még jobban fogok örülniiii. :D:D

Címkék: dolgaim neki

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr111766836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása