HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Nem kellesz eléggé

lény 2010.03.15. 14:12

Ma végre alkalmam nyílt megnézni a filmet! Valójában szombatra terveztem a megnézését, de rajtam kívül álló okok miatt nem sikerült.
Magyar felirattal láttam, ami eleinte zavart, de a film hatásán egyáltalán nem rontott. :)
A Nem kellesz eléggé [He's just not than into you] ugyanis egy nagyon kellemes kis film, amit biztosan nem most láttam utoljára! :D
Engem elsőre a Valentín nap-ra emlékeztet, hisz ez is csak úgy hemzseg a híres hollywoodi sztároktól, mint például Ben Affleck, Jennifer Aniston, Drew Barrymore, vagy épp a mostanában igencsak felkapott Bradley Cooper. :D
Emlékeim szerint a Valentín nap-ról még nem is írtam semmilyen véleményt [de majd utánanézek]. De ha azt mondom, hogy sajnálom, hogy azt láttam moziban és nem pedig a Nem kellesz eléggé-t, azzal valamelyest sikerül kifejeznem a 2 filmről alkotott véleményt. Arra szeretnék kilyukadni, hogy a Nem kellesz eléggé sokkal jobban tetszett!
Nekem nem az számít, hogy tele legyen általam is jól ismert színészekkel/színésznőkkel [bár az sem hátrány.. :P], hanem hogy azt mondhassam rá; "Igen, ez egy olyan film, amit szívesen beszereznék, hogy bármikor megnézhessem újra!" És a Nem kellesz eléggé-nél ezt éreztem/érzem.
Már csak azért is beszerezném, hogy szinkronnal is végigtudjam nézni.. :P De a viccet félretéve; tényleg jó kis film. Jó színészekkel és szerethető karakterekkel.
Nekem például kimondottan szimpatikus volt, a számomra eddig "ismeretlen" [azaz 1 filmben sem látott] Ginnifer Goodwin és Justin Long. 
Azt nem tudnám megmondani, hogy akinek tetszett a Valentín nap, mit szólna ehhez, de ettől függetlenül ajánlom mindenkinek! Én nem csalódtam. :D

Címkék: film dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr521841271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása