HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Befejeződött!!!!! :D:D:D

lény 2010.06.04. 17:54

Véget ért a vizsgahét! :D Vééégre. :D:D
És örömmel mondhatom, hogy minden vizsgán sikeresen átmentem. A jegyek különösebben nem térnek el egymástól, ahogy a történelem, úgy a kémia és a matek is (!!!) 3-as lett! :D:D Igen, jól látjátok, a matek is! Amin én magam is meglepődtem, azok után, hogy az egészhez úgy álltam hozzá, hogy bemegyek, kihúzok egy tételt, amiről nem tudok semmit és kijövök. Magyarul azzal számoltam, hogy meg fogok bukni. De ennek ellenére kihúztam a kettes tételt [számhalmazok] és megcsináltam 3-asra! :D:D És annyira jóóó. :D
Végre szabad vagyok. Nem kell minden percben azon aggódnom, hogy Úristen, holnapra mennyit kell tanulni, stb.. Végre megint lesz időm kimozdulni, filmezni és olvasni is! :D

A holnapot nagyon várom. Azért, mert elmegyek és.....
lehet, hogy lesz valmi. Többet nem árulok el, lényeg az, hogy várommmm. :D

Címkék: vizsga boldog dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr472056762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása