HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Megjöttem. - folyt. köv.

lény 2010.08.25. 23:17

Legutóbb nem meséltem el 2 dolgot.
Balatonon kipróbáltam a pálinkát és a cigit is. ["Hűűűha, de nagy dolog!"] Nem azt mondom, hogy nagy dolog, de számomra emlékezetes volt. És szerintem ezzel sokan így vannak.
Asszem pálinkát először és utoljára ittam, mert olyan kib*szott erős volt, hogy azt hittem; attól a kis kortytól tüzet okádok. :P
Viszont ami a cigit illeti... Az a szép hosszú és vékony szál kicsit "meghozta" a kedvem.. :P:$ Persze nem fogok rászokni, mert eddig is megvoltam nélküle és ezután is megleszek, de egyáltalán nem biztos, hogy többé nem kerül a kezembe dohány. :P
 

Címkék: kaland dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr302248087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása